پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت اردستان:

ایران در برابر همه ظالمان جهان ایستاده است/ دولتمردان جنایات میانمار را محکوم کنند

فرمانده ناحیه مقاومت اردستان گفت: ایران آزادترین کشور دنیا است که در برابر همه ظالمان می ایستد و ازهیچ کس ترس ندارد و از همه مسئولان و دولت مردان و کسانی که دستشان می رسد می خواهیم جنایات میانمار را محکوم و به آن رسیدگی کنند.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اردستان پیش از ظهر امروز در همایش مجمع بسیج اردستان اظهار کرد: روز مباهله یک روز بزرگ و مهم برای همه مسلمانان بود که حقانیت اسلام مشخص شد.

سرهنگ حسن فخرل گفت: هفته دفاع مقدس، شروع ماه محرم  و بازگشایی بزرگترین مرکز فرهنگی اول مهر را گرامی داشته و باید برای هر کدام قدم به قدم پیش برویم.

وی افزود: ایران آزادترین کشور دنیا است که در برابر همه ظالمان می ایستد و ازهیچ کس ترس ندارد و از همه مسئولان و دولت مردان  و کسانی که دستشان می رسد می خواهیم جنایات میانمار را محکوم و به آن رسیدگی کنند.

فرمانده ناحیه سپاه اردستان با بیان اینکه  جنایات میانمار مایه ننگ و مایه  زشتی این جهان پهناور است، تصریح کرد: بزرگترین جنایتی که در جهان  انجام شد اهداء جائزه نوبل به رئیس جمهور کشور میانمار بوده که کشورهای مدعی حقوق بشر انجام دادند.

سرهنگ فخرل خاطرنشان کرد: مسلمانان که همیشه صحبت از اتحاد بین مذاهب را دارند چرا خود را نشان نمی دهند و برای میانمار کاری انجام نمی دهند و ایران اسلامی آماده است تا با زنده نگهداشتن پیام انقلاب به آنها کمک کند.

وی با توجه به برگزاری اولین مجمع بسیج در سال ۹۶ افزود: مجمع بسیج که از نخبگان و اقشار مختلف بسیج و با تشکیل کارگروه های مختلف تشکیل شده جلساتی را در شش ماه گذشته داشته و امروز ما حصل آن بیان خواهد شد.

لازم به ذکر است در حاشیه همایش نمایشگاه و کارگاه های صنایع دستی روستاها و شهر اردستان که برآمده و نتیجه همین طرح های مجمع بسیج بوده به نمایش گذاشته شده بود.

انتهای پیام / کد خبر24807

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار