سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
جانشین سپاه اردستان:

هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

سرهنگ زائری جانشین سپاه اردستان با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اقتدار و صلابت موجود را مرهون درایت مقام معظم رهبری و خون شهدایی است که با نثار جان موجب پایداری انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ علی زائری امیرانی صبح امروز در نشست خبری در خصوص هفته دفاع اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاوری مردان بی ادعایی است که با نثار جان و مال خود به دفاع از انقلاب اسلامی پرداختند.

جانشین سپاه اردستان گفت: ثمره خون شهدایی که نهال انقلاب را آبیاری کردند امنیت و آسایشی بوده که هم اکنون در کشور اسلامی مان حکم فرما است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس به ما درس ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی داد و به ما آموخت که می توان با دستان خالی اما با تکیه بر ایمان و توکل به خداوند در برابر دشمنان هر چند فراوان ایستاد.

سرهنگ زائری با بیان اینکه  هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد:  اقتدار و صلابت موجود را مرهون درایت مقام معظم رهبری و خون شهدایی است که با نثار جان موجب پایداری انقلاب اسلامی شدند.

جانشین سپاه اردستان همچنین تاکید کرد: کشور ایران به برکت خون شهداء بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تربیت جوانان برومندی همچون شهید حججی ها است که راهشان ریشه در مکتب امام حسین علیه السلام و عاشورا دارد.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با ماه محرم افزودک برنامه های هفته دفاع مقدس رنگ و بوی عاشورایی به خود گرفته است.

سرهنگ زائری  تصریح کرد: برای هفته دفاع مقدس در اردستان بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه پیش بینی شده که طبق روز شمار اجرا خواهد شد.

جانشین سپاه اردستان برگزاری یادواره شهداء در سطح پایگاه های بسیج، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و عطرافشانی گلزار شهداء را از برنامه های شاخصی اعلام کرد که در هفته دفاع انجام خواهد شد.

وی همچنین افزود: حضور منسجم و سازماندهی شده بسیجیان و پایوران سپاه در نماز جمعه سه شهر اردستان، زواره و مهاباد، اجرا صبحگاه مشترک با حضور نیروی انتظامی، خانواده شهداء پیش کسوتان بسیج و مسئولان شهرستان اجرا خواهد شد.

سرهنگ زائری برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و اجرای رژه موتوری با همکاری آموزش و پرورش در مدارس اردستان را از برنامه های دیگر سپاه اردستان اعلام کرد.

انتهای پیام / کد خبر24921

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار