سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اکران هیس دخترها فریاد نمی زنند در سینما فرهنگ اردستان

پس از اکران دهلیز، فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی زنند در سینما فرهنگ شهرستان اردستان به نمایش درآمد.

hissfilm920918

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” ، فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی زنند تولید سال ۱۳۹۱ به کارگردانی و تهیه کنندگی پوران درخشنده، همه روزه در سانس های ۱۶ و ۱۸ در حال اکران است.
بازیگران: شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی


خلاصه داستان: شیرین دو بار تا آستانه ی ازدواج پیش می رود اما ازدواجش به هم می خورد. او در سومین تجربه اش دچار بحران می شود و برای رهایی از این بحران تصمیمی می گیرد که…

 

hissfilm-920918

فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» که از عید فطر روانه اکران عمومی شد، توانست با فروش نزدیک به ۵ میلیارد مورد استقبال گسترده‌ای از مخاطبان قرار گرفت.

 

پوران درخشنده که قرار است این فیلم را به زودی روانه شبکه خانگی کند، درباره چرایی این توزیع زود هنگام، گفت: متاسفانه بازار قاچاق کالاهای فرهنگی هر روز گرم تر می‌شود و مقابله خاصی نیز با افراد سودجو نمی‌شود. ما سعی کردیم هر چه زودتر این فیلم را در شبکه خانگی توزیع کنیم تا مورد سو استفاده این فعالان غیر قانونی واقع نشود.

 

تلفن گویا سینما فرهنگ شهرستان اردستان : ۰۳۶۲۵۲۴۸۴۲۰

hissfilm--920918

انتهای پیام / کد خبر2494

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار