جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان:

تامین ۲۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اردستانی

پویان مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان تصریح کرد: این کمیته توانسته با حمایت خیران تعداد ۲۰ سری جهزیه به مبلغ ۹۵۲ میلیون ریال را تهیه و تحویل زوج های جوان دهد.

به گزارش صبح اردستان، مهرداد پویان در گفت و گویی با بیان اینکه خدمات متنوعی به جامعه هدف ما در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود افزود: خدمات کمیته امداد بر اساس نوع نیاز خانواده‌های زیر حمایت این نهاد و استحقاق آنها در بخش های مختلف انجام می شود.

مدیر کمیته امداد اردستان گفت: هدف از پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه، تسهیل در امر ازدواج زوج‌های جوان زیر حمایت کمیته امداد است.

وی ضمن قدردانی از کمک های خیران و نیکوکاران اردستان، بر لزوم جذب مشارکت های مردمی در انجام این امر خداپسندانه تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری و مشارکت حامیان بتوانیم زمینه ازدواج جوانان زیر حمایت  کمیته را فراهم کنیم.

پویان همچنین تصریح کرد: این کمیته توانسته با حمایت خیران تعداد ۲۰ سری جهزیه به مبلغ ۹۵۲ میلیون ریال  را تهیه و تحویل نوعروسان دهد.

مدیر کمیته امداد اردستان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان با هدف خدمت رسانی به قشر محروم و با کمک مردم، مسئولان و خیران توانسته است بسیاری از مشکلات این قشر را برطرف کند.

انتهای پیام / کد خبر24975

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار