پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان:

۳۴۰ میلیون ریال سهم مهربانی مردم اردستان در جشن عاطفه ها

پویان مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان افزود: ۳۴۰ میلیون ریال بابت جشن عاطفه ها جمع آوری شده که بخشی از آن کالاهای جمع آوری شده همچون لوازم التحریر، کیف و کفش در مرحله اول بوده که در اولین فرصت بین دانش آموزان مورد حمایت کمیته امداد توزیع می شود.

به گزارش صبح اردستان، مهرداد پویان در گفت و گویی اظهار کرد: مرحله اول جشن عاطفه های اردستان در تاریخ های ۲۳ و ۲۴ شهریور در محل میادین اصلی شهر و نماز جمعه با شعارهمدلی برای مهر انجام شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان گفت:  تعداد چهار پایگاه ثابت و سیار کار جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها را در آستانه سال تحصیلی بر عهده داشته اند.

پویان افزود: ۳۴۰ میلیون ریال بابت جشن عاطفه ها جمع آوری شده که بخشی از آن کالاهای جمع آوری شده همچون لوازم التحریر، کیف و کفش در مرحله اول بوده که در اولین فرصت بین دانش آموزان مورد حمایت کمیته امداد توزیع می شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه ها در تاریخ ۱۹ مهر ماه انجام می شود، تصریح کرد: کمکهای جمع آوری شده بین ۳۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان زیر حمایت این کمیته تقسیم می شود.

پویان تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی اردستان بیش از  یک هزار و ۸۰۰ خانوار زیر پوشش دارد که از این مجموع   ۳۰۰ نفر دانش آموز هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اردستان تصریح کرد: با مشارکت خیران اردستانی و خیران بیرون از شهرستان که دست ما را در این عرصه خواهند گرفت پیش بینی می شود کمکها از رشد خوبی برخوردار باشد.

ضمنا شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۲۱۷۶ بانک ملی بنام کمیته امداد امام خمینی برای دریافت کمکهای خیران پیش بینی شده است.

انتهای پیام / کد خبر24979

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار