جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
یک کارشناس مسائل مذهبی خطاب به والدین:

فرزندان خود را با نسل و فرهنگ عاشورایی آشنا کنید

یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: برای اینکه ما بتوانیم فرزندان خود را مهدوی تربیت کنیم باید آنها را با نسل و فرهنگ عاشورایی و حماسی آشنا کنیم.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام منصور صابری عصر امروز در همایش شیرخوارگان حسینی در سالن ورزشی ارشاد اردستان اظهار کرد: یکی از مهمترین فضائل مهمی که شما مادران باید دنبال کنید تربیت نسل مهدوی است.

کارشناس مسائل مذهبی گفت: نسلی که بتواند به زودی زود زمینه فرج امام زمان را فراهم کند در روایات ما سفارش موکد شده و آن تربیت فرزند مهدوی است.

وی گفت: برای اینکه ما بتوانیم فرزندان خود را مهدوی تربیت کنیم باید آنها را با نسل و فرهنگ عاشورایی و حماسی آشنا کنیم.

کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: مادران جامعه ما مهمترین نقش را در زمینه تربیت فرزند به عهده دارند چرا که باید از دامن شما با فرهنگ و معرفت عاشورایی آشنا شوند.

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه مردم آن زمان نه با فرهنگ امامت آشنا بودند و نه وظیفه خود را می دانستند، تصریح کرد: تبلیغات منفی و اثر گذار توسط معاویه  در خلافت امام علی«ع» آغاز می شود و تا زمان عاشورا این کار ادامه می یابد تا جایی که  به جز این تعداد که جزء شهدای کربلا بودند هیچکس حاضر نشد امامت را قبول کند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که قرار است نسل مهدوی را تشکیل دهند و زمینه ساز ظهور شوند همین نسل امروزی است لذا اینها باید معرفت نسبت به امام زمان داشته باشند.

انتهای پیام / کد خبر25043

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار