دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

واگذاری بسته های تشویقی برای جذب سرمایه گذار در اردستان مفید است

غیور فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در موضوع اشتغال و بیکاری مشکلات فراوانی وجود دارد و یکی از پتانسیل هایی که می تواندبرای اشتغال و جذب سرمایه گذار جواب دهد دادن بسته های تشویقی خواهد بود.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه زیر ساخت های شهرکهای صنعتی در فرمانداری اظهار کرد: مسائل زیر ساخت شهرک های صنعتی اردستان در چند جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

فرماندار اردستان گفت: برای توسعه شهرک ها و بویژه  حضورسرمایه گذار در شهرک ها برای سرمایه گذاری از اهداف این جلسه و جلسات گذشته بوده است.

وی افزود:بر اساس آنچه  نیاز است که سرمایه گذار ترغیب شود برای سرمایه گذاری، طرح های جدید بوده که امکانات و زیر ساخت ها در شهرک صنعتی اردستان افزایش پیدا کند.

غیور با بیان اینکه در شهرکهای صنعتی خدمات به سرمایه گذار حرف اول را می زند، تصریح کرد: این مقوله در اردستان برطرف شده، لذا هنوز در چند مورد مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در موضوع اشتغال و بیکاری مشکلات فراوانی وجود دارد و یکی از پتانسیل هایی که می تواندبرای اشتغال و جذب سرمایه گذار جواب دهد دادن بسته های تشویقی خواهد بود.

وی تاکید کرد: موضوعی که خیلی مهم به نظر می رسد مشکلات مجموعه های تولیدی در نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی است که در این خصوص جلسه هایی برگزار کرده ایم.

غیورپیشنهاد کرد: شهرک صنعتی جدید اردستان در مجاورت کارخانه سیمان اردستان واقع در کیلومتر ۶۰ اردستان به اصفهان جانمایی شده  که به زودی اتفاق خواهد افتاد و از برنامه های آتی نیز الحاق ناحیه صنعتی قدیم اردستان به شهرک جدید موجود است.

فرمانداراردستان همچنین یادآوری کرد: ایجاد ناحیه صنعتی  روستای نیسیان در دستور کار قرار دارد که با این اتفاق  ناحیه صنعتی روستایی مصوب خواهد شد.

وی گفت: برای ایجاد بخش صنعتی روستایی سرمایه گذار بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده است که با توجه به اینکه اطراف اصفهان ناحیه صنعتی قابلیت راه اندازی زمین را ندارد منطقه اردستان برای بخش سرمایه گذارها می تواند مفید باشد.

انتهای پیام / کد خبر25111

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار