سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رزمنده و آزاده دفاع مقدس:

آزادگان همچون زمان جنگ با تهاجم های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مبارزه می کنند

مهدی طحانیان رزمنده و آزاده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عده ای از رزمندگان جانباز و برخی نیز به شهادت رسیدند و افرادی که اسیر شدند با انگیزه زمان جنگ همچنان با تهاجم های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مبارزه می کتتد.

به گزارش صبح اردستان، مهدی طحانیان پیش از ظهر امروز در مراسم محفل شعر و خاطره نینوا در نینوا اظهار کرد: آزادگان پای اصول خود ماندند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند.

رزمنده و آزاده دفاع مقدس گفت: جنگ ما در دوران هشت سال دفاع‌، جنگ مقدس و جنگ احزاب بود و همان‌طور که می‌دانیم مکتب شیعه جایگاه بسیار ویژه ‌ای به موضوع جهاد و شهادت قائل است.

وی افزود: ما اسرا مفتخریم که توانسیم در دوران اسارت راه درست  را تشخیص داده و با تمام شکنجه های سخت بتوانیم  گام هایمان را استوارتر برداریم.

طحانیان با بیان اینکه دشمن می خواست از کوچکی سن  آزادگان بهره برداری تبلیغاتی کند، تصریح کرد: رزمندگان و آزادگان خمینی  همچون کوه در برابر حیله های آنان پایداری کردند.

رزمنده و آزاده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عده ای از رزمندگان جانباز و برخی نیز به شهادت رسیدند و افرادی که اسیر شدند با انگیزه زمان جنگ همچنان با تهاجم های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مبارزه می کتتد.

وی تاکید کرد: حضرت علی«ع» فرموده امتی که منتظر باشد که دشمن تا پشت در خانه اش بیاید ذلیل خواهد شد و جوانانی که امروز در قالب مدافعان حرم از کشورهای اسلامی دفاع می کنند و به شهادت می رسند به فرمایش امام علی«ع» عمل کرده اند

طحانیان  تصریح کرد: در دوران اسارت تنها به انگیزه اسلام و رضایت امام خمینی«ره» فکر می کردم و تنها به فکر اندیشه عزت اسلام و انقلاب فکر می کردم.

مهدی طحانیان، نوجوان سیزده ساله ای بود که در عملیات بیت المقدس در نوزده اردیبهشت ۱۳۶۱ به اسارت دشمن بعثی درآمد. مهدی طحانیان همان نوجوانی است که یک سال پس از اسارت، در برابر درخواست خانم خبرنگاری بی حجاب برای مصاحبه، خطاب به شرط مصاحبه را محجبه شدن آن خبرنگار قرار داد و او مجبور شد تا حجاب خود را رعایت کند.

انتهای پیام / کد خبر25173

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار