سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

خانواده و مسئولان به انتظارات نوجوانان و جوانان توجه کنند

فرماندار اردستان گفت: وظیفه خانواده ها و مسئولان این است که انتظار جوانان را شناخته و نسبت به نوع آن برنامه ریزی اخلاقی لازم را انجام دهند.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی در فرمانداری اردستان اظهار کرد: جلسات کارگروه اجتماعی بهترین فرصت برای پیگیری مسائل مهم اجتماعی که بررسی شده و زمینه ای را برای طرح است.

فرماندار اردستان گفت: ما هم از بقیه کشور مستثنی نبوده و مشکلاتی در مسائل اجتماعی داریم که با توجه به دستور کار،  واقعیت ها را باید قبول کنیم.

فرماندار اردستان برای رفع مشکلات اجتماعی تاکید کرد: اولین اتفاقی که باید ایجاد شود نقطه تحریک عموم مردم و مسئولان است که باید زنگ وجود مشکل در جامعه به صدا درآید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این باور را داشته باشیم که مسائل و مشکلات اجتماعی برای همه اتفاق می افتد و برای کسانی دیگر نیست و دامن گیر همه خواهد شد.

غیور برای رفع مشکلات اجتماعی بهترین بستر و راهنما را خانواده ها دانست  که برای  کار بر روی جوان ها و دانش آموزانی که در دو محیط مدرسه و خانه رشد می کنند اقدام کنند.

فرماندار اردستان تاکید کرد: اینکه بگوییم دانش آموز فقط در مدرسه ساخته می شود حرف درستی نیست و خانواده می تواند بهترین عامل رشد و تربیت کودک باشد.

وی با اشاره به شناخت از جوان و نوجوان افزود: وظیفه خانواده ها و مسئولان این است که انتظار جوانان را شناخته و نسبت به نوع آن برنامه ریزی اخلاقی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / کد خبر25276

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار