سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بزرگداشت شهید مدرس یکی از شاخصه های هفته فرهنگی در اردستان است

فرماندار اردستان گفت: یکی از اهداف برگزاری هفته فرهنگی اردستان، بزرگداشت شهید مدرس است که با محوریت دانشگاه آزاد برگزار و همایش این چهره فرهنگی در بهمن ماه انجام خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه هفته فرهنگی در فرماندار ی اظهار کرد: مراسم سوگواری ایام تاسوعا و عاشورا در اردستان امسال با شوق و شور وصف ناپذیری انجام شده است.

فرماندار اردستان گفت: برگزاری هفته فرهنگی در دو سال گذشته بنا به پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سطح شهرستانها هرسال برگزار می شود.

وی افزود:  شاخصه های فرهنگی و ویژه هر شهرستانی در این هفته  انتخاب و برای شناساندن در دسترس عموم و مردم قرار می گیرد.

غیور با بیان اینکه اردستان در سال گذشته هفته فرهنگی را برگزار کرده، تصریح کرد:  سال گذشته به لحاظ همزمانی هفته فرهنگی  با ایام سوگواری امکان برگزاری همه موارد آن امکان پذیر نشد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد:  با توجه به شاخصه های مهمی که در اردستان وجود دارد می توانیم از این فرصت استفاده کرده و شهرستان را در سطح کشور بهتر معرفی کنیم.

وی همچنین معرفی چهره های شاخص فرهنگی شهرستان را بهترین فرصت برای معرفی اردستان دانست و افزود: با اهتمام ویژه و تلاش خاص همه کمیته های هفته فرهنگی این کارانجام خواهد شد.

غیور یکی از اهداف برگزاری هفته فرهنگی اردستان را برگزاری و بزرگداشت شهید مدرس دانست که با محوریت دانشگاه آزاد برگزار و همایش این چهره فرهنگی در بهمن ماه انجام خواهد شد.

هفته فرهنگی اردستان از پنجم تا ۱۲ آذر تعیین شده است.

انتهای پیام / کد خبر25323

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار