سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

بی تردید امنیت و آرامش امروز ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است

فرماندار اردستان گفت: بی تردید امنیت و آرامش امروز ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه کشورمهیا شده است.

پیام فرماندار اردستان بمناسبت هفته نیروی انتظامی

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار
می کنند و به آن اعتماد دارند
« مقام معظم رهبری»
نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری دلیرمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج)در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.
وجایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکا به خدای متعال ، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه » ،عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.
حافظان نظم و امنیت با هماهنگی ، همدلی ، هم افزایی و همراهی در چارچوب سیاست های تبیین شده موفق شده اند گامهای بلندی در جهت ضمن افزایش رضایت عمومی، کاهش جرائم سازمان یافته و حفظ امنیت بردارند.
بی تردید امنیت و آرامش امروز ، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان ، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه کشورمهیا شده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی بویژه شهرستان اردستان عرض می‌نمایم. امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

علیرضا غیور
فرماندار شهرستان اردستان

انتهای پیام / کد خبر25338

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار