سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

انتقاد از شعرهای بی محتوا به جای اشعار آیینی/ ایستگاههای صلواتی رعایت مسائل صوتی را بنمایند

امام جمعه اردستان گفت: نسبت به سبک عزاداریها که شعرهای بی محتوا جای خود را به شعرهای آیینی داده و در هیئت ها قرائت می شود خود داری کنید.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: کار نیروی انتظامی همیشه نظم بخشی و برقراری امنیت بوده، لذا شعار هفته انتظامی آن را برجسته تر کرده است.

امام جمعه اردستان گفت: نیروی انتظامی نیرویی است که در تمام مراسمها و برنامه های اجتماعی برای ما امنیت آورده و مردم هم به آنها اعتماد می کنند و در واقع نقش پلیس در جامعه نقش بی بدیلی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار دست اندر کار حج با او تاکید کرد: امسال حج عزتمندی داشتیم هر چند دست اندرکاران سعودی در بعضی موارد مشکلاتی را داشتند.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه خانواده شهید حججی با مقام معظم رهبری دیداری را انجام دادند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری  بیان کردند خدا خواست تا شهید حججی حجتی شود برای جامعه و عطر شهادت در جامعه پیچیده شود.

حجت الاسلام دهشیری  همچنین تصریح کرد: مسائل پیش آمده در کردستان عراق نقشه شوم آمریکا و انگلیس است که در پشت آن توطئه بزرگی نهفته است.

وی با اشاره به ادعای خود مختاری در کردستان عراق افزود: توطئه ای بزرگ در کشورها شروع شده و در واقع نوع کار توطئه آمیز است.

امام جمعه اردستان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که بیان کردند باید جلوی اینگونه توطئه ها گرفته شود، تصریح کرد: دشمنان با توجه به تمام شدن تاریخ انقضاء داعش در سوریه و عراق برنامه های جدیدی را برای تقویت داعش در نظر گرفته اند.

حجت الاسلام دهشیری همچنین تاکید کرد: داعشی ها نقشه دارند تا در افغانستان مستقر شوند که با توجه به  مرزهای مشترک با ایران  اقدام آنها خطرناک خواهد بود.

خطیب جمعه اردستان با توجه به برگزاری عزاداریهای خوبی که همراه با شور و شعور در اردستان انجام شد، گفت: سعی شود عزاداریها تا آخر صفر امتداد داشته باشد.

وی از ایستگاههای صلواتی که در سطح اردستان وجود دارد خواست تا نسبت به رعایت مسائل  صوتی که موجب بر هم زدن آرامش مردم می شود اقدام کنند.

امام جمعه اردستان همچنین نسبت به سبک عزاداریها که شعرهای بی محتوا جای خود را به شعرهای آیینی داده و در هیئت ها قرائت می شود انتقاد کرد.

انتهای پیام / کد خبر25342

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار