سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

پیاده روی اربعین اعلام حضور در جبهه امام حسین«ع» است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت پیاده روی اربعین فقط برای زیارت نیست بلکه اعلام حضور در جبهه حسین«ع» بوده و قیام اربعین استمرار حرکت امام حسین علیه السلام است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طبا طبایی نژاد شامگاه جمعه در مراسم هفتمین شب شهادت امام حسین«ع» در مسجد موسی بن جعفر اظهار کرد:  بهترین سرمایه کشور ما ملتی هستند که در همه مزاسمها حضور پررنگ دارند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:  فلسفه قیام امام حسین«ع» درس آزادگی و حریت بوده، لذا شفاعت امام به عشاق و مریدانش خواهد رسید.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه قیام امام حسین منحصر بفرد، مستمر و الهی است، تصریح کرد:  امام حسین شخصیتی است که حرکت و قیام آن قابل الگوبرداری و استمرار خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: تصور مان این است که حرکت امام حسین«ع» نه در قبل از واقعه عاشورا وجود داشته و نه بعد از آن،  در صورتی که می بینیم  شهید حججی  فرزند و همسر را رها کرده  و در دل خطر ایستادگی می کند و همچون مولایش به شهادت می رسد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: نباید به گونه ای عزاداری کنیم که حرکت امام حسین تحت الشعاع قرار گرفته و برخوردهایمان به شکلی باشد که دشمن را خوشحال کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  راه  و هدف امام حسین علیه السلام  همان هدف ابراهیم خلیل و اولیای خداوند بوده و شهادت شهید حججی هم خود بهترین عزاداری برای امام حسین است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد تاکید کرد نمی توان حسینی بود و بگوییم با ظلم کاری نداریم و حرکت امام حسین همان حرکتی بوده که قبل از عاشورا با هدفی مشخص آغاز شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآوری کرد: دشمن امروز برای ضربه زدن به اسلام از راههای فرهنگی و نظامی و حتی تفکر حسینی در صدد ضربه زدن است که هوشیاری مسلمانان در این زمینه مهم خواهد بود.

وی در خصوص حرکت پیاده روی اربعین افزود: حرکت فقط برای زیارت نیست بلکه اعلام حضور در جبهه حسین«ع» بوده  و قیام اربعین استمرار حرکت امام حسین علیه السلام است.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان این موضوع که افتخارمان این است که حسینی هستیم باید توجه داشته باشیم که این عشق، علاقه و عاطفه ای که داریم در آن حرکت ایجاد شود.

انتهای پیام / کد خبر25376

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار