سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی اردستان:

امنیت در کنار خون هزاران شهید بدست آمده است

فرمانده انتظامی اردستان گفت: امنیت نعمتی است که باید قدر آن را بدانیم و این امنیت به راحتی بدست نیامده و برای آن خون هزاران شهید گلگون کفن تقدیم شده است.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ رحمت اله مهرانفرصبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک در انتظامی اردستان اظهار کرد: برادران انتظامی وظیفه دارند با همکاری نیروهای مسلح و بمنظور اقتدار جمهوری اسلامی برای نظم و امنیت تلاش کند.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: امنیت و آسایش دو مقوله ای است که مردم نیازمند آن بوده و نیروی انتظامی آن را با افتخار برالی مردم تامین خواهد کرد.

وی افزود: امنیت نعمتی است که باید قدر آن را بدانیم  و این امنیت به راحتی بدست نیامده  و برای آن خون هزاران شهید گلگون کفن تقدیم شده است.

سرهنگ مهرانفر با بیان اینکه امروز افزایش ساعت کار و خدمات مضاعف به مردم در دستور کار پلیس خواهد بود، تصریح کرد: مردم، پلیس را از خودشان بدانند و همیشه برای امنیت، حضور او را در کنار خود احساس کنند.

فرماندهی انتظامی اردستان تصریح کرد: اقتداری که امروز نیروی انتظامی دارد نتیجه اعتماد مردم به خدمتگذاران خود در این نیرو بوده است.

وی همچنین هفته انتظامی را بهترین فرصت برای معرفی فعالیتهای این نیرو دانست که شبانه روز برای رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند.

همچنین در ادامه صبحگاه مشترک، نیروهای نظامی و انتظامی با ادای احترام به تصاویر شهدای انتظامی و تقدیم سلام و صلوات یاد آنها را گرامی داشته، سپس با اهدای جوایزی از افسران، نظامیان، کارکنان نمونه و پلیس یاران نیروهای انتظامی اردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / کد خبر25407

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار