سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سرپرست اداره پست اردستان:

۵۵ درصد روستاهای اردستان دارای پلاک و کدپستی هستند

سرپرست اداره پست اردستان با بیان اینکه تا کنون ۳۶ هزار و ۲۹۳ کدپستی شهری صادر شده است، تصریح کرد: ۵۵ درصد از روستاهای اردستان در حال حاضر دارای کدپستی و پلاک هستند.

به گزارش صبح اردستان، حسین گل محمدی پیش از ظهر امروز بمناسبت ۱۷ مهرماه روز پست در نشست خبری اظهار کرد: روز جهانی پست برای اولین بار به پیشنهاد آلمان شرقی در سوئیس با امضاء و توافق ۲۲ کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

سرپرست اداره پست اردستان گفت: پست که تضمین کننده مبادله و مرسولات در کل جهان است پس از چهار سال کشورهای دیگری نیز به این اتحادیه پیوستند که ایران هم یکی از آنها بود.

وی افزود: کشورهایی که تا کنون زیر نظر این سازمان بین المللی کار می کنند ۱۹۲ کشور هستند  وایران ۲۹ امین کشوری است که جزء این سازمان شده است.

گل محمدی با بیان اینکه در ایران پست با نام سازمانی شرکت پست جمهوری اسلامی شناخته شده است، تصریح کرد: وزیر ارتباطات به عنوان رئیس شناخته می شود.

سرپرست اداره پست اردستان اعلام کرد: پست های صندوقی که ۱۷ مورد در سطح شهرستان است جمع آوری شده و پست های هوشمند در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

وی همچنین تاکید کرد: اداره پست اردستان در شش ماهه اول سال ۹۶ تعداد ۵۵ هزار و ۶۱۲ مرسوله پستی را به خارج از اردستان داشته و نسبت به مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: مرسولات وارده به اردستان در شش ماهه اول سال ۹۶ به تعداد ۶۷ هزار و ۹۳۴ مورد بوده که نسبت به مشابه سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

سرپرست اداره پست اردستان با اشاره به خدمات پست جمهوری اسلامی افزود: بیش از ۷۰ نوع خدمات پستی در سطح کشور همراه با دو طرح بزرگ پیگیری می شود.

وی همچنین از وجود۹۰ صندوق پستی در اردستان خبر داد که ۳۰ مورد آن فعال بوده  و بصورت مجازی فعالیت می کنند.

گل محمدی تصریح کرد: پنج دفتر پیشخوان و هفت دفتر «آی.سی.تی» در روستاها به مردم خدمات رسانی می کنند و یک مورد هم نمایندگی توزیع روستایی هم وجود دارد.

سرپرست اداره پست اردستان با بیان اینکه تا کنون ۳۶ هزار و ۲۹۳ کدپستی شهری صادر شده است، تصریح کرد: برای روستاها نیز ۱۶ هزار و ۶۴۰ مورد کدپستی نصب شده که ۵۵ درصد از روستاها در حال حاضر دارای کدپستی و پلاک هستند.

انتهای پیام / کد خبر25432

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار