سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

توسعه فضای سبز از ضروریت های اردستان است

فرماندار اردستان گفت: اردستان با توجه به بعضی تغیرات کاربری و شرایط اقلیمی از فضای سبز کمتری برخوردار بوده و حفظ کاربری باغها و بخش کشاورزی و موضوع توسعه فضای سبز از ضروریت های اردستان است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیورعصر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید اردستان اظهار کرد: شهردار سابق اردستان از عملکرد قابل قبولی برخوردار بوده است.

فرماندار اردستان گفت: موضوع شهرداری و امور مربوطه به آن که مطرح می شود ساماندهی شهری در نظرها تداعی خواهد شد که شهر نیازمند توسعه نگری بوده و مدیران باید در این خصوص به شهرداری کمک کنند.

وی افزود: یک نگاه مشترک  و توسعه نگر می تواند در خصوص مشکلات شهر اردستان مهم باشد که با ابراز تأسف اردستان از یک عقب ماندگی در مسائل توسعه ای برخوردار بوده است و شهردار جدید برای رفع آن با همکاری شورای اسلامی تلاش خواهد کرد.

غیور با بیان اینکه آنچه که انتظارات مردم اردستان خواهد بود موضوع حل مشکلات اجتماعی است، تصریح کرد: کمبودها و کاستی هایی وجود دارد و شهرداری نقش اساسی را با سایر دستگاهها در رفع آن انجام دهد.

فرماندار اردستان تاکید کرد: اردستان با توجه به بعضی تغیرات کاربری و شرایط اقلیمی از فضای سبز کمتری برخوردار بوده و حفظ کاربری باغها و بخش کشاورزی و موضوع توسعه فضای سبز از ضروریت های اردستان است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه معماری و سنتی اردستان یکی از اولویت ها و تاکید مسئولان بوده که به عنوان توسعه گردشگری و برای ایجاد اشتغال می تواند مورد توجه بیشتری باشد.

غیور ایجاد سامانه نظارتی بر امور مالی و فنی شهرداری را یکی از مولفه های اساسی شهرداری و پیشرفت در تمام امور دانست.

در ادامه این مراسم محسن حیدری به عنوان شهردار جدید اردستان معرفی شد.

انتهای پیام / کد خبر25436

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار