جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

نخبگان اردستان در سرمایه گذاری شهرستان اثرگذار هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: نخبگان و تحصیل کرده هایی از اردستان در سراسر کشور وجود دارد که می تواننددر سرمایه گذاری و عمران اردستان اثر گذار باشند.

به گزارش صبح اردستان، محمد علی طرفه  در گفت و گویی اظهار کرد: اردستان یکی از شهرستانهای با تمدن استان اصفهان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: وجود نخبگان علمی و بزرگان دینی اردستان در سرتاسر کشور زبانزد همه است.

وی افزود: شهدایی همچون شهید مدرس که در تاریخ جاودانه شده است از سرزمین اردستان رشد کرده و امروز کل کشور به آن افتخار می کنند.

طرفه با بیان اینکه فعالیتهایی در اردستان انجام شده که نیاز به پشتیبانی دارد، تصریح کرد: با حمایت می توان ظرفیتهای بالقوه اردستان را به با لفعل تبدیل کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: در بخش روستایی اردستان ظرفیتهای فراوانی وجود دارد که می توان موضوع اقتصاد مقاومتی را برای اشتغال و تولید بکار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نخبگان و تحصیل کرده هایی از اردستان در سراسر کشور وجود دارند و نیروهای توانمندی و موثر هم وجود دارد که می توانند در سرمایه گذاری و عمران اردستان اثر گذار باشند.

طرفه همچنین افزود: عمرانی استانداری اصفهان یکی از کارهای عمرانی که در دست اقدام دارد کنار گذر شرق از ۵۵ کیلومتری نطنز شروع شده و تا جاده شیراز امتداد دارد که در صورت تکمیل موجب توسعه اردستان و شهرهای همجوار آن خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر25448

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار