سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان:

همایش ملی فرهنگ و ادب در اردستان برگزار می شود

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: دانشگاه پیام نور اردستان در آینده ای نزدیک با همکاری همه ارگانها همایش ملی نقش اردستان در فرهنگ و ادب ایران را برگزار می کند.

به گزارش صبح اردستان،  محمد ابراهیم ایرج پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری در دانشگاه پیام نوراردستان اظهار کرد: جایگاه دانشگاه پیام نور نسبت به گذشته از ارزش و ارتقاء خوبی برخوردار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: بر خلاف تمامی دانشگاهها نسبت به سال گذشته پیام نور اردستان افزایش جذب دانشجوبرخوردار بوده و ۲۰ درصد افزایش رشد داشته است.

وی افزود: دانشگاههای پیام نور از ویژگیهای ممتاز و مغتنمی برخوردار بوده و فرصت خوبی را برای داوطلبان ایجاد کرده و از لحاظ هزینه ها نسبت به همه دانشگاههای خودگردان هزینه کمتری را مطالبه می کند.

ایرج پور با بیان اینکه  در دانشگاه پیام نور حضور الزامی نیست، تصریح کرد: بهترین امکان را برای شاغلان ایحاد کرده تا با استفاده از کتب آموزشی در این دانشگاه بتوانند ادامه تحصیل داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان همچنین تصریح کرد: تحصیل در دانشگاه پیام نور هر چند غیر حضوری بوده اما مسائل آموزشی و منابع آن یکسان بوده و آزمونها هم در هر ترم بصورت کنکور کشوری برگزار می شود.

وی تاکید کرد: آمار قبولی لیسانس به فوق لیسانس و فوق لیسانس به دکتری در دانشگاه پیام نور بعد از هشت کشور برتر بیشترین امار را داشته و توانسته جایگاه دانشگاه پیام نور را حفظ کند.

ایرج پور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ پژوهش و بر اساس گزارش دفتر جهانی اسلام«i s c» در کل دانشگاههای کشورهشتمین دانشگاهها معرفی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان اعلام کرد: تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۳ مهرماه شروع می شود و بهترین فرصت برای ثبت نام دانشجویانی است که می خواهند در شهر خود تحصیل کنند.

وی دانشجویان معرفی شده برای سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور اردستان را ۱۸۴ نفر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

ایرج پور خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور اردستان در آینده ای نزدیک با همکاری همه ارگانها همایش ملی نقش اردستان در فرهنگ و ادب ایران را برگزار می کند.

دانشگاه پیام نور اردستان در حال حاضر دارای ۷۰۰ نفر دانشجو در ۲۰ رشته است که ۶۲ درصد خواهران و ۳۸ درصد آن برادران هستند.

انتهای پیام / کد خبر25458

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار