سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیر عملیات سپاه اردستان:

حفظ آمادگی گردان بیت المقدس اردستان با برگزاری دوره های تکمیلی

مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: اردوهای تکمیلی برای حفظ آمادگی رزم و بالا بردن سطح آگاهی و رزم نیروهای گردان بیت المقدس اولویت اول که سهمیه اردستان یک گردان پیش بینی شده انجام می شود.

به گزارش صبح اردستان، سروان ابراهیم دهقانی در گفت و گویی اظهار کرد: دوره آموزشی تکمیلی بسیج مرحله دوم در محل حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام اردستان آغاز شد.

مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: دوره تکمیلی مرحله دوم ۲۴ روزه بوده و سپس سه روز اردوی عملی برای شرکت کنند گان در دوره انجام خواهد شد.

وی افزود: اردوهای تکمیلی برای حفظ آمادگی رزم و بالا بردن سطح آگاهی و رزم نیروهای گردان بیت المقدس اولویت اول که سهمیه اردستان یک گردان پیش بینی شده انجام می شود.

سروان دهقانی با بیان اینکه دوره در شهر اردستان برگزار می شود، تصریح کرد: نیروهای شرکت کننده از کل شهرستان بوده و به استعداد یک گروهان هستند.

مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج اردستان همچنین تاکید کرد: در این دوره از مربیان و کارشناسان مجرب آموزش نظامی در کلاسهای تاکتیک،سلاح شناسی،عقیدتی،نظام جمع و رژه حماسی به صورت تئوری و عملی در اردو استفاده می شود.

وی تصریح کرد: نیروهای شرکت کننده در دوره پس از گذراندن دوره ۳۰ روزه به پادگان امام علی علیه السلام مبارکه برای آموزش نهایی اعزام می شوند.

سروان دهقانی خاطرنشان کرد: نیروهایی که دوره های تکمیلی را با موفقیت  به اتمام برسانند از تسهیلاتی همچون دو ماه کسر خدمت سربازی و همچنین جذب آنها در سپاه امکان پذیر خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر25489

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار