جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امروز لاله های گمنام اردستان میزبان دانشجویان بودند

دانشجویان بسیجی شهید همت دانشگاه پیام نور اردستان امروز میهمان لاله های گمنام شهرستان اردستان بودند.

shohada920918

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری مهر، می گویند در گمنامی معروف شدن شیوه مردان خداست ، مردان خدا گمنام اند و شهدای گمنام، افضل ترین مردان خدا و آری شهدای گمنام در بین ما گمنام اند اما در میان فرشتگان و عرشیان پر آوازه ترین هستند.

صبح امروز ، در ماه صفر، ماه رحلت پیامبر اکرم (ص)، ماه عزای امت اسلام ، مراسمی بود به نام یادواره شهدای گمنام اردستان که در آن خبرهایی بود.

حجت الاسلام محمود مرادی در حاشیه برگزاری مراسم یاد بود ۱۴ شهید مفقود الاثر اردستان در آستانه سالگرد شهدای گمنام، یکی از گنجینه های بسیار پرارزشی که توانسته است نهضت و انقلاب ما را بیمه کند شهدا و به ویژه شهدای گمنام دانست و افزود: با گذشت سال های بسیاری که از ایام دفاع مقدس می گذرد هنوز هم بدن های مطهر این عزیزان تجسس و پیدا می شود.

shohada-920918

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان با بیان اینکه هرروز که می گذرد عده ای از شهدا بر روی دستان مردمان ولایت مدار و متعهد با شهدا تشیع می شوند اظهار داشت: شهدا با جان فشانی هایی که از خود نشان دادند و هرزگاهی بدن های آنان در حوادث مختلف در مملکت ما تشیع می شود موجب شده که همه مردم با یاد و خاطره آن ها به یاد جانفشانی های آن بزرگواران با دل و جان از انقلاب و دست آوردهای آن به خوبی دفاع کنند.

مرادی با توجه به اینکه دراین برهه از زمان که فرزندان انقلاب در حال مذاکره با کشورهای زورگو و قلدرمعاب هستند، بیان داشت: این مردم به یاد شهدا پشتیبان این مذاکرات هستند که خدایی نکرده حقی از حقوق ثابت ملت ایران از بین نرود.

shohada--920918

وی حق هسته ای و غنی سازی را برگرفته ازدانش و تلاش شبانه روزی جوانان ایران اسلامی دانست و افزود: کسی توان این را ندارد که حقوق این ملت مظلوم که چندین سال در محاصره ظالمانه قرار داشته است را از بین ببرد و این از برکت شهدای انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان تصریح کرد: حضور دانشگاهیان و دانشجویان در این مراسم داله بر این ادعاست که همه جوانان مملکت به ویژه دانشجویان در عرصه علم و پیشرفت با الگو قرار دادن شهدا تلاشی مضاعف دارند و ادامه دهنده راه خون آنها هستند.

انتهای پیام / کد خبر2552

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار