سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مسئول ستاد بازسازی عتبات اردستان:

نذورات مردم اردستان برای ایجاد موکب در کربلا جمع‌آوری می‌شود‌

مسئول بازسازی عتبات عالیات اردستان گفت: ستاد اربعین به منظور بهتر خدمات به زائران نذورات مردم را جمع آوری می کند، لذا مردم می توانند نذورات خود را به چادر مستقر در میدان امام خمینی(ره) اردستان تحویل دهند.

به گزارش صبح اردستان، حسن زارعی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد اربعین در اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان اظهار کرد: موکب اردستانی ها امسال در کربلا و محل شارع شهدا یا باب  رأس الحسین برپا می شود.

مسئول بازسازی عتبات عالیات اردستان گفت: موکب در نظر گرفته شده به همت همه مسئولان شهرستان و مردم پشتیبانی شده و از تاریخ ۱۴ آبان تا ۲۱ به مدت هشت روز برپا می باشد.

وی افزود: موکب اردستانی ها به نام امام صادق علیه السلام بوده و کلیه مایحتاج از شهرستان به کربلا ارسال خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه این ستاد به منظور بهتر خدمات به زائران نذورات مردم را جمع آوری می کند، افزود: مردم می توانند نذورات خود را به چادر مستقر در میدان امام خمینی اردستان تحویل دهند.

مسئول بازسازی عتبات عالیات اردستان همچنین تاکید کرد: برای خدمات رسانی به زائران ۵۰ نفر به عنوان خدمات دهنده از اردستان در این موکب حضور دارند.

وی با اشاره به وسایل مورد نیاز زائران در این مدت یادآوری کرد: اقلام مورد نیاز عبارتند از پتو، موکت، فرش و مواد خوراکی و کمکهای مالی که می توانند در اسرع وقت تحویل دهند.

زارعی خاطرنشان کرد: روزانه  ۳۰۰ نفر وعده پذیرایی، صبحانه، ناهار، شام و اسکان و میان وعده تدارک دیده شده و پیش بینی می شود که در این هشت روز چهار میلیارد ریال هزینه موکب اردستان باشد.

مسئول بازسازی عتبات عالیات اردستان  تصریح کرد: با کمیته پشتیبانی ستاد اداره صنعت و معدن وسایل و ابزار آلات و موارد غذایی تامین می شود و بعضی از ادارات و دستگاهها پشتیبانی دارویی،اعزام پزشک، اعزام تانکرآب سیار و ثابت و خودرو اطفاء حریق را خواهند کرد.

انتهای پیام / کد خبر25551

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار