سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

مردم در دفاع از ارزشها مصمم تر ظاهر خواهند شد

امام جمعه اردستان گفت: خوشبختانه کسی از آن عربده ها و از این زوزه های آمریکا نه می ترسد و نه جا می زند، بلکه بر عکس مصمم تر از قبل، در دفاع از ارزشها و آب و خاک و نظام خود ظاهر خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در گفت و گویی اظهار کرد: پس از فضاسازی و تبلیغات دامنه دار رسانه های استکبار، سرانجام«ترامپ» زهرش را ریخت و وقاحت و توهین به ملت و مسئولان را به اوج خود رساند.

امام جمعه اردستان گفت: ترامپ ملت ایران را تروریست، و مسئولان ما را دیکتاتور و سپاه پاسداران را متجاوز و رژیم ایران را توسعه طلب و دخالت کننده در اموردیگر کشورها معرفی کرد.

وی افزود: آمریکا برای خوشایند عربها ،نام خلیج فارس را به خلیج عربی تغییر داد و البته جز این هم از یک دیوانه سیاسی که از سیاست چیزی نمی داند انتظاری نیست.

دهشیری با بیان اینکه ترامپ در واقع ادامه دهنده راه پیشینیان خود است البته با ادبیات جدید تصریح کرد: همه رؤسای جمهور آمریکا پس از پیروزی انقلاب ،علیه ما موضع گرفتند و به نفع دشمنان ما سخن گفتند و عربده کشیدند و حالا نوبت این گرگ وحشی است که «زوزه» بکشد.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: خوشبختانه مردم از آن عربده ها و از این زوزه ها نه می ترسد و نه جا می زند،  بلکه بر عکس مصمم تر از قبل، در دفاع از ارزشها و آب و خاک و نظام خود ظاهر خواهد شد.

وی تاکید کرد: چنانکه ملاحظه شد برای دفاع از سپاه پاسداران که مورد هجمه قرار گرفت، همه و همه گفتند که ما سپاهی هستیم و برخی هم با افتخار همان سخن امام را زمزمه می کنند که فرمود «ای کاش من هم یک پاسدار بودم.»

دهشیری همچنین خاطرنشان کرد: با فریاد رسا همه می گوییم که ایران پر از سپاهی است و ملت ما اگر باهم متحد باشد استکبار نابود شدنی وهیأت حاکمه آمریکا همواره ذلیل و خوار خواهد بود.

انتهای پیام / کد خبر25575

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار