سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
فرماندار اردستان:

اردستان در موضوع «پدافند غیر عامل» مقام دوم استانی را کسب کرد

فرماندار اردستان گفت: اردستان در بخشهایی از حوزه ها همچون آب، بیماری دامی، برق، راه و انرژی آسیپ پذیر بوده، لذا با تلاش مسئولان و اعضای پدافند غیر عامل این مهم در سال گذشته توسعه پیدا کرده و اردستان در سطح استان در رده دوم قرار گرفته است.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا غیور عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیر عامل در فرمانداری اردستان ضمن محکوم کردن مواضع رئیس جمهورآمریکا اظهار کرد: آمریکا در یک شرای بسیار خاص از نظر سیاست خارجی قرار گرفته و انزوای آن را شاهد خواهیم بود.

فرماندار اردستان گفت: کشورمان با تأسی از مقام معظم رهبری و موضع صحیح که مسئولان داشته اند اقتدار آن حفظ شده و روز به روز با وحدت و همدلی که وجود دارد شاهد اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا هستیم.

وی افزود: وقتی ما در برابر تهدیدات دشمن قرار می گیریم باید توجه امان نسبت به مسائل پدافندی افزایش پیدا خواهد کرد.

غیور با بیان اینکه دشمن همیشه مصمم است تا ضربات خود را بر کشور وارد کند، تصریح کرد:  هر روزه با تریبونهای زور و قدرت همراه با سیاست تهدیدات خود را داشته تا بتوانند بصورت میدانی وارد شوند.

فرماندار اردستان همچنین تاکید کرد: تهدیدات امروز در بالاترین سطح خود در حوزه های مختلف قرار دارد، لذا می طلبد با توجه به موضوعیت جلسه به این نکته توجه داشته باشیم که دشمن از غفلت ما استفاده نکند.

وی خاطرنشان کرد: همیشه سعی کنیم هوشمندانه عمل کرده و در ارتقای امنیت نگاه و نگرشمان نسبت به مسائل پدافندی بیشتر شده و برای بدست آوردن آن تلاش کنیم.

غیور با اشاره به این موضوع که آمریکا سر آمد همه دشمنی ها است افزود: آغاز گر جنگ و حمله در دنیالقب گرفته اما خود در خصوص مسائل پدافندی بالای ۶۰ سال است که موارد را رعایت می کند.

فرماندار اردستان افزود: ضمن اینکه در کشورمان با تهدیدات وسیعی روبرو هستیم تاکید کرد: موضوع پراکندگی و تمرکز جمعیت پایین در سکونت هایمان و همچنین مراکز حساس و مهم که وجود دارد پدافند غیر عامل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد:  در بخشهایی از حوزه ها همچون آب، بیماری دامی، برق، راه و انرژی آسیپ پذیر بوده، لذا با تلاش مسئولان و اعضای پدافند غیر عامل این مهم در سال گذشته توسعه پیدا کرده و اردستان در سطح استان در رده دوم قرار گرفته است.

غیور ضمن انتقاد از کارگروههای پدافند غیر عامل استان گفت: کارگروههای استان برنامه های خاصی را برای شهرستانها ندارند.

فرماندار اردستان با اشاره به وضعیت کمبود آب در اردستان افزود: اردستان به لحاظ وضعیت آبی در شرایط کنونی در بحران قرار دارد و در موضوع تأمین آب شرب دو سوم جمعیت شهرستان وابسته به آب سراسری خط انتقال از اصفهان بوده و در صورت اتفاق ناگواری جایگزینی آن با مشکل روبرو خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت آب شیرین کن مهاباد برای بسته بندی آب را لازم و ضروری دانست و افزود: بستر این کار فراهم شده، لذا برای دریافت پروانه بهداشتی آن هنوز با مشکل مواجه هستیم.

انتهای پیام / کد خبر25581

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار