سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان:

برنامه « آیینی ورزش پهلوانی» در اردستان انجام می شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: مراسم آیینی و ورزش پهلوانی در اردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی در روز ولادت امام محمد باقر علیه السلام برگزار می شود.

به گزارش صبح اردستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان پیش از ظهر امروز در نشست خبری در محل این اداره اظهار کرد: تداخل هفته تربیت بدنی با هفته سلامت موجب شده تا برای سطح ارتقای سلامت جامعه برنامه ریزی کنیم.

عباس روحانی گفت:  اداره ورزش و جوانان اردستان در هفته تربیت بدنی برنامه های متنوعی همچون ورزش صبحگاهی، جشنواره و مسابقات شنا را توسط افراد آموزش دیده انجام می دهد.

وی افزود: اردستان در رشته ورزشی شنا و برگزاری مسابقات از ظرفیتهای خوبی برخوردار است و در این خصوص ۷۰ ورزشکار آموزشهای اولیه شنا را فرا گرفته اند.

روحانی با بیان اینکه همه به خون شهدای خود مدیون هستیم، تصریح کرد:  یکی از برنامه های شاخص در هفته تربیت بدنی غبار روبی گلزار شهدای شهرستان توسط ورزشکاران خواهد بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان تاکید کرد: از برنامه هایی که در اردستان قابل برنامه ریزی و اجرا خواهد بود برنامه کوهگشت همراه با ورزش صبحگاهی است که در منطقه امامزاده بی بی خدیجه برگزار می شود.

وی همچنین از ورزش بانوان در قالب جشنواره در سه شهر اردستان، زواره و مهاباد خبر داد که با توجه به نیاز هفته سلامت بانوان اجرا خواهد شد.

روحانی همچنین از مراسم آیینی و ورزش پهلوانی در اردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد که در روز ولادت امام محمد باقر علیه السلام برگزار می شود.

سرپرست تربیت بدنی اردستان در خصوص امکانات ورزشی موجود شهرستان اعلام کرد بیش از ۲۰ سالن چند منظوره مربوط به سازمان ورزش و جوانان و ارگانها وجود دارد.

روحانی خاطرنشان کرد: با همکاری ارگانها و همت ورزشکاران در هفته تربیت بدنی بیش از ۲۵ عنوان برنانه ورزشی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت هیئت های ورزشی در شهرستان افزود: ۳۳ هیئت ورزسی در اردستان وجود دارد که حدود۸۵ درصد آنها فعال هستند.

انتهای پیام / کد خبر25638

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار