سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

راهپیمایی اربعین توانسته هیمنه دشمن را بشکند

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: راهپیمایی اربعین توانسته هیمنه پوشالی دشمن را درهم شکسته و آنها را روز به روز از صفحه روزگار محو کند.

به گزارش صبح اردستان، رییس اداره تبلیغات اسلامی اردستان صبح امروز در مراسم دعای ندبه اظهار کرد. اوج و عزت مسلمانان و تشیع به راهپیمایی و سفر زیارتی اربعین است..

حجت الاسلام سید جواد حیدری گفت: راهپیمایی اربعین توانسته هیمنه پوشالی دشمن را درهم شکسته و آنها را روز به روز از صفحه روزگار محو کند.

وی افزود: مدافعان حرم بودند که با قرار دادن جان خود در طبق اخلاص راه را برای زیارت امام حسین علیه السلام هموار کردند.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه  شهدایی همچون شهید حججی بودند که راه را برای ما باز کردند .تصریح کردند.  اقدام به موقع آنها موجب شد تا سلفی ها و داعشی ها نفس آخر خود را بکشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ظهور امام زمان به زبان نیست بلکه باید مقدماتی همچون حضور فیزیکی را هم فراهم کرد که یکی از آنها شرکت در راهپیمایی اربعین است.

وی تاکید کرد: مردم مومن و انقلابی ایران با حضور در راهپیمایی اربعین جواب یاوه گویی ترامپ را خواهند داد

حجت الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: شکی نیست که شکوه و عظمت راهپیمایی اربعین امام حسین علیه السلام  موجب بیداری اسلامی در سرتاسر جهان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همچنین افزود: یکی از خصوصیات برجسته راه پیمایی اربعین امام حسین (ع)، بین المللی بودن آن است که مسلمانان از کشورهای مختلف جهان در ان شرکت می کنند.

انتهای پیام / کد خبر25675

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار