سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
امام جمعه اردستان:

سخنان مضحک رئیس جمهور آمریکا ارزش پاسخگویی نداشت

امام جمعه اردستان گفت: با توجه به سخنان گهربار مقام معظم رهبری، سخنان رئیس جمهور آمریکا به قدری مضحک بود که ارزش پاسخگویی را نداشت.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: ایثار، شهادت، فداکاری، صبر و مقاومت ذخیره ای برای آخرت مسلمانان است.

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: شروع ماه صفر با اسارت آل الله ادامه پیدا می کند و صفر در واقع تداوم محرم امام حسین(ع) است که شاهد حوادث و اتفاقات مهمی هم در خود است.

وی افزود: موضوع روز که شروع شده و ادامه دارد سخنان جنجالی و بی اصالت رئیس جمهور آمریکا است که در داخل و خارج دارای بازتابهای مختلفی بوده است.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه سخنان تو خالی و بی مغز ترامپ را همه تحلیل کردند، تصریح کرد: مسئولان لشکری و کشوری هم نسبت به این حرکت از خود موضعگیریهای درستی را انجام دادند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: حرفهایی که ترامپ بر زبان جاری کرد به ملت و نظام ایران جسارت کرده و در واقع به سپاه دهن کجی کرد که جواب آن را از مردم دریافت کرد.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری افزود: سخنان رئیس جمهور آمریکا به قدری مضحک بود که ارزش پاسخگویی را نداشت.

وی خاطرنشان کرد: پشت صحنه گردان آمریکا، اسرائیل و متحدانشان هستند که با دیوانه جلوه دادن ترامپ بتوانند ملتها را ترسانده و ذخایر آنها را به یغما ببرند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: آمریکا به موجب فعالیتهایی که ایران بصورت قدرتمند در کشورهای مسلمان انجام می دهد عصبانی و ناراحت است.

حجت الاسلام دهشیری همچنین با اشاره به کشتار مردم مظلوم میانمار به آنهایی که خود را حامی حقوق بشر می دانند گفت به داد ملت بی دفاع و مظلوم میانمار برسید.

خطیب جمعه اردستان با اشاره به سرقتهایی که در اردستان انجام شده است گفت: نیروی انتظامی همت به خرج داده و ضمن مراقبت بیشتر نسبت به تشکیل پلیس محله اقدام کنند.

وی از مردم و مسئولان خواست تا احتیاط کار را از دست نداده و همچون همیشه قدرتمند در تمام صحنه های فرهنگی و اجتماعی حضوری پررنگ داشته باشند.

 

انتهای پیام / کد خبر25681

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار