یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه اردستان:

۱۵ طرح محرویت زدایی در اردستان اجرا شده است

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه اردستان گفت: ۱۵طرح محرومیت زدایی و عام المنفعه در شهرستان اردستان در دست اجراست که در آینده ای نزدیک همگی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش صبح اردستان، فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی سپاه اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: محرومیت زدایی و انجام طرح های عام المنفعه از جمله احداث مسجد، غسال خانه، تعمیر منازل نیازمندان و احداث خانه عالم در دستور کار قرارگاه بسیج سازندگی اردستان قرار دارد.

امیر صادقی گفت: ۱۵طرح محرومیت زدایی و عام المنفعه در شهرستان اردستان در دست اجراست که در آینده ای نزدیک همگی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این ۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال در دست اقدام است که تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده قرارگاه بسیج سازندگی تاکید کرد: ایجاد اشتغال در قالب طرح های پشتیبان نیز در دستور کار قرار دارد که به همین منظور هفت کارگاه قالی بافی، میناکاری و نقاشی روی سفال با اشتغال ۱۱۰نفر در شهرستان و بیشتر روستاها ایجاد شده است.

صادقی تصریح کرد:  بسیج سازندگی سپاه اردستان برای ایجاد طرح های پشتیبان ۱۱۰میلیون تومان در دو عرصه میناکاری و نقاشی روی سفال اعتبار تخصیص داده که  اکنون در مرحله پرداخت قرار دارد.

انتهای پیام / کد خبر25729

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار