سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان:

کاهش دو درصدی نرخ بیکاری در اردستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: سال گذشته نرخ بیکاری دراردستان ۱۱ و چهار دهم درصد بوده که امسال به ۹و هفت دهم درصد رسیده که این موضوع را سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تایید کرده است.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان در حاشیه کارگروه اشتغال در گفت و گویی اظهار کرد: اجرای طرح کارورزی با هدف آموزش مهارت به افراد انجام می شود و در حال حاضر ۴۴ نفر و ۱۲ واحد پذیرنده در اردستان ثبت نام کرده اند که تا کنون ۹نفر جذب بازار کار شده اند.

جمشید عامری گفت: سال گذشته نرخ بیکاری دراردستان ۱۱ و چهار دهم درصد بوده که امسال به ۹و هفت دهم درصد رسیده که این موضوع را سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تایید کرده است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان باید میزان تعهد اشتغال خود را اعلام کرده و بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان باید تا پایان سال یک هزار و ۵۰۰ اشتغال در سامانه رصد ثبت شود که تا کنون تنها ۲۵۰ نفر ثبت شده است.

عامری با بیان اینکه میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ایجاد طرح های مشغال خانگی اردستان ۵۲۰میلیون تومان اعلام شده، تصریح کرد: این میزان اعتبار تا پایان دی ماه باید جذب شود و این امکان وجود دارد که در صورت جذب تمامی اعتبار در نظر گرفته شده، شهرستان هایی که موفق به جذب اعتبار خود نشده اند، اعتبار انها را جذب کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان اولویت پرداخت اعتبارات مشغال خانگی را به طرح های پشتیبان اعلام کرد و ادامه داد: ۷۵درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده برای طرح های پشتیبان و ۲۵درصد برای طرح های فردی است.

انتهای پیام / کد خبر25734

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار