پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره بهزیستی اردستان:

شناسایی یکهزار و ۳۰نفر معلول در حوزه توانبخشی بهزیستی اردستان

رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: تعداد یک هزار و ۳۰ نفر معلول در حوزه توانبخشی شناسایی و دارای پرونده هستند که از این تعداد ۳۲۰ نفر کمک هزینه و مستمری دریافت می کنند.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره بهزیستی اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: وام های خود اشتغالی اداره بهزیستی در سه حوزه پیش گیری، امور اجتماعی و توان بخشی به افراد پرداخت می شود.

محمد علی مطلب زاده گفت:  وامها که به موجب ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده به ۴۳ نفر از معتادان بهبود یافته، حوزه توانبخشی و حوزه اجتماعی به مبلغ شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت وامهای خود اشتغالی به مددجویان در سال گذشته چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بوده که با پیگیریهای صورت گرفته این مبلغ به هشت میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

مطلب زاده با بیان اینکه ۳۰۵ خانوار در حوزه امور اجتماعی زیر پوشش بهزیستی اردستان هستند، تصریح کرد: این افراد از اداره بهزیستی مستمری دریافت می کنند.

رئیس اداره بهزیستی اردستان تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۳۰ نفر معلول در حوزه توانبخشی شناسایی و دارای پرونده هستند که شامل معلولان جسمی حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی، صرع، اعصاب و روان بوده که از این تعداد ۳۲۰ نفر کمک هزینه و مستمری دریافت می کنند.

وی همچنین به پرداخت ماهیانه بالغ بر ۶۲ میلیون ریال کمک هزینه تحصیل به ۲۲ نفر از افراد زیر پوشش این اداره خبر داد و افزود: مبلغ ۷۲ میلیون ریال ماهیانه کمک هزینه نگهداری در منزل به شش نفر و مبلغ ۲۷ میلیون ریال حق پرستاری به ۱۵ نفر پرداخت می شود.

انتهای پیام / کد خبر25741

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار