سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

بازخوانی فرهنگ یک سرزمین در نشاط مردم تأثیر دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: فرهنگ همواره جایگاه والایی داشته و دارد که بازخوانی فرهنگ یک سرزمین و معرفی همه جانبه آن در ایجاد خودباوری و نشاط در مردم تاثیر عمده ای دارد.

به گزارش صبح اردستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: رسالت خبرنگاری می طلبد تا پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

فضل الله بصیرت گفت: اصحاب رسانه اردستان سعی کنند در کارها، هدفشان بیان مشکلات مردم باشد تا مردم نتیجه آن را ببینند.

وی افزود: با توجه به هفته فرهنگی که آذرماه در اردستان برگزار می شود افزود: آماده کردن فضای فرهنگی جامعه برای اجرای بهتر برنامه های این هفته بر عهده اصحاب رسانه اردستان است.

بصیرت با بیان اینکه رسانه ها در خدمت رسانی خود که بیان مشکلات و مطالبات مردم است سعی کنند به دور از مسائل سیاسی کار کنند، تصریح کرد: در انجام کارها سعی کنید همه مطالب را یکنواخت بیان کنید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان تاکید کرد: نگاه فرهنگی خوب به جامعه موجب رشد و پیشرفت شهرستان می شود، لذا رسانه ها با دید مثبت موضوعات مختلف را رصد کرده و در صدد رفع مشکلات آن برآیند.

وی ادامه داد: برگزاری هفته فرهنگی اردستان فرصت و بستر مناسبی برای معرفی و ارائه ظرفیت‌های مختلف شهرستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری، علمی، ادبی و هنری است.

بصیرت تصریح کرد: فرهنگ همواره جایگاه والایی داشته و دارد که بازخوانی فرهنگ یک سرزمین و معرفی همه جانبه آن در ایجاد خودباوری و نشاط  در مردم تاثیر عمده ای دارد.

انتهای پیام / کد خبر25745

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار