پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پرداختن به ورزش، بهترین سپر برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دانش آموزان چشم انداز ورزش آینده اردستان بوده و پرداختن به ورزش، بهترین سپر برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان است.

به گزارش صبح اردستان، مدیرآموزش و پرورش اردستان عصر امروز در جلسه هم اندیشی هیاتهای ورزشی در آموزش و پرورش اظهار کرد: مجموعه بزرگ آموزش و پرورش اردستان در خصوص ورزش از سرمایه بزرگ انسانی برخوردار است.

عیسی شفیعی گفت: اداره آموزش و پرورش اردستان این آمادگی را دارد تا برای فعال کردن هیات های ورزشی قدمهای اولیه را محکم بردارد.

وی افزود: حرکتی را که این اداره در موضوع ورزش شروع کرده تاکنون در اردستان انجام نشده و در واقع حلقه مفقوده ورزش اردستان بوده است.

شفیعی با بیان اینکه این اداره آمادگی هر نوع فعالیت ورزشی را داراست، تصریح کرد:  اداره ورزش و جوانان اردستان رشته های مختلف ورزشی را با توجه به ظرفیتهای موجودبرنامه ریزی کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان همچنین متذکر شد: دانش آموزان از سرمایه های اصلی ورزش شهرستان هستند که می توان با ایجاد آموزشهای مختلف تحولی عظیم را در ورزش اردستان ایجاد کرد.

وی از هیاتهای ورزشی خواست با تعامل خوب دانش آموزان را که فرزندان خودشان محسوب می شود را با ورزش بیشتر آشنا کنند.

شفیعی دانش آموزان را چشم انداز ورزش آینده اردستان دانست و افزود: پرداختن به ورزش بهترین سپر برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان است.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان ضمن سفارش به ورزش قهرمانی دانش آموزان گفت: ورزش قهرمانی موجب شادی، شعف و نشاط همه می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان در ادامه جلسه اظهار کرد: تعامل و همفکری در خصوص فعال کردن هیات های ورزشی از عمده فعالیتهای ما بین دو اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان است.

عباس روحانی گفت:  سرانه ورزشی اردستان از سرانه استان و کشور هم بالاتر بوده و با داشتن ۱۶ سالن ورزشی از ارگانهای مختلف بهترین ظرفیت برای ورزش را در اختیار داریم.

وی استفاده از پیشکسوتان در پیشبرد برنامه های ورزشی را نیاز دانست و تاکید کرد هیاتهای ورزشی در خصوص استعدادیابی ها از وجود پیشکسوتان استفاده کنند.

انتهای پیام / کد خبر25758

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار