جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فضای معنوی را بر بسیجیان دانش آموز انتقال دهید

امام جمعه اردستان گفت: وظیفه امروز ما این است که فضای معنوی را بر بسیجیان دانش آموز انتقال داده که آنها هم احساس تکلیف کرده و بتوانند جلوی توطئه های سخت تر از حمله نظامی دشمن بایستند.

به گزارش صبح اردستان، امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اظهار کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان ارتش، ایران بر سر موضوع امنیت با هیچکس معامله نمی کند.

حجت الاسلام حسن دهشیری گفت: امنیت اگر نباشد هیچ چیز معنا پیدا نمی کند، لذا نیروهای مسلح دست در دست هم برای ایجاد حلقه امنیتی آماده هستند و هر توطئه ای را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی افزود: دشمنان متوجه اقتدار ایران اسلامی شده و به خاطر همین موضوع خفقان گرفته و روز به روز ذلیل و خوار خواهند شد.

خطیب جمعه اردستان با بیان اینکه هشتم آبان روز بسیج دانش آموزی است، تصریح کرد: این روز را بیاد شهید فهمیده روز نوجوان نامگذاری کرده اند تا الگویی باشد برای دانش آموزان و نوجوانان که از آن الهام بگیرند.

امام جمعه اردستان همچنین تاکید کرد: وظیفه امروز ما این است که فضای معنوی را بر بسیجیان دانش آموز انتقال داده که آنها هم احساس تکلیف کرده و بتوانند جلوی توطئه های سخت تر از حمله نظامی دشمن بایستند.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: جنگی که امروز ما را احاطه کرده، جنگ نرم فضای مجازی و ماهواره است که همچون نهنگ آبی جوانان را به کام مرگ می کشاند.

وی با اشاره به این موضوع که ایران پاسخ تجاوزات احتمالی دشمن را خواهد داد، لذا جنگی که امروز متصور است همان جنگ نرم است که سنگین تر از هر زمانی است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: جلسات دینی و مذهبی نباید خالی از جوانان  و نوجوانان باشد و این معلمان و اولیا هستند که باید از این ظرفیت مکانهای مذهبی بهترین استفاده را ببرند.

انتهای پیام / کد خبر25958

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار