جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

۱۳ آبان یکی از وقایع تاریخ ساز، ماندگار و تأثیر گذار کشور ایران است

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: ۱۳ آبان تنها یک روز تاریخی نیست بلکه یکی از وقایع تاریخ ساز، ماندگار، تأثیر گذار و برگ زرینی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارس صبح اردستان.عیسی شفیعی در گفت و گویی اظهار کرد: ۱۳ آبان  یادآور عزم تاریخی ملت ایران اسلامی بر حفظ استقلال و اعتلای هویت خود در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی بوده است.

وی افزود: ۱۳ آبان تنها یک روز تاریخی نیست بلکه یکی از وقایع تاریخ ساز، ماندگار، تأثیر گذار و برگ زرینی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دشمن شناسی و استکبار ستیز ملت ایران که در ۱۳ آبان اتفاق افتاده است نشانی از پاسداری، مقاومت، ایثار و فداکاری جهادگونه مردم ایران است.

شفیعی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی استکبار جهانی از آغاز نهضت حضرت امام خمینی ( ره ) و به صورت ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ریشه کن کردن جمهوری اسلامی بوده، تصریح کرد:  اما به فضل الهی و حضور مردم بصیر و فهیم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و با  رهبری حکیمانه ” حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبری این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شده است.

وی تاکید کرد:  فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان همواره در مبارزات ملت بزرگ ایران به اهداف و آرمان های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می اندیشند و نقش بی بدیل خود را در گسستن بندهای وابستگی به بیگانگان، به خوبی انجام می دهند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان خاطرنشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان اردستانی  با تأسی به  دانش آموزان شهیدی که با خون پاکشان، نهال مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند آماده ایفای نقش تاریخی خود در مسیر پیشرفت همه جانبه و تلاش برای رساندن کشور به اوج عزت و افتخار در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

شفیعی تاکید کرد: دانش آموزان برومند اردستان در روز ۱۳ آبان به عنوان یک روز ملی و حماسی در کنار سایر مردم کشور با گرامیداشت این روز با اجرای برنامه ها و فعالیت های گوناگون بویژه با حضور در راهپیمایی، نقش خود را در تجدید میثاق با آرمان های شهیدان گرانقدر انجام خواهند داد.

انتهای پیام / کد خبر26088

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار