شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
در سیزده آبان/

مسئولان در راهپیمایی ۱۳ آبان چه گفتند

به همین منظور گفتگوی کوتاهی با تنی چند از مسئولان حاضر در مراسم انجام داده ایم که آن را خواهید خواند.

به گزارش صبح اردستان، مردم و مسئولان همیشه در صحنه اردستان با حضوری جدی از آغازین لحظه های شروع مراسم ۱۳آبان در میدان امام خمینی(ره) شهر اردستان بر ایستادگی و استقامت خود بر سر آرمانهای جاوید و اصیل اسلامی تاکید کردند.

به همین منظور گفتگوی کوتاهی با تنی چند از مسئولان حاضر در مراسم انجام داده ایم که آن را خواهید خواند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور اردستان

اتحاد، همدلی و همراهی در سراسر جامعه اسلامی باید موج بزند تا نشان دهد استکبار هیچ کاری در قبل این همدلی و همراهی نمی تواند انجام دهد.

حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان

شرکت در این راهپیمایی نشان دهنده تداوم مبارزه با استکبار جهانی است  و امروز که روز مبارزه با استکبار جهانی است آمده ایم که بگوییم اماما همچنان راهت ادامه دارد  و همچنان آمریکا را دشمن خود می دانیم و به گفته مقام معظم رهبری از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

عیسی شفیعی مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان

۱۳ آبان روز دانش آموز و روز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی است و دانش آموزان اردستانی در کنار کلیه دانش آموزان کشور اسلامی امروز اثبات خواهیم کرد که همیشه در صحنه هستیم و زیر بار زور و تزویر نخواهیم رفت.

مهندس محسن حیدری شهردار اردستان

واقعیت این است که  نه تنها روز ۱۳ آبان بلکه تمامی یوم الله هایی که در انقلاب اسلامی وجود دارد و نمادی از مبارزه با کفر است وظیفه همه است که شرکت کنیم  و آنچه مسلم است امروز روز سیزده ابان نماد مبارزه با آمریکا است و به قول حضرت آقا که فرمودند: دشمن اصلی ما آمریکا است حضور و شرکت ما در این راهپیمایی ها نشان دهنده این است که با هم متحد هستیم که مشت محکمی را به دهان شیطان بزرگ آمریکا بزنیم و از روی وظیفه دینی و شرعی و قرآنی وظیفه همه مسئولان و آحاد مردم است که شرکت کنند.

انتهای پیام / کد خبر26127

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار