جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

لزوم توجه به موضوع تاریخی و گردشگری اردستان در پوستر هفته فرهنگی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: دو موضوع جامع برای هفته فرهنگی اردستان همچون موارد تاریخی و گردشگری پیش بینی شده که اگر به درستی بکارگیری شود می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت در جلسه کارگروه فرهنگی هفته فرهنگی اردستان اظهار کرد: موضوع تبلیغات هفته فرهنگی اردستان در دست بررسی است.

وی افزود:  تبلیغات هفته فرهنگی اردستان پس از تهیه پیشنهادهای مختلف تا یک هفته دیگر بصورت گسترده آماده و توزیع خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: طرح و پوستر هفته فرهنگی اردستان منقش به تصاویر مشاهیر و لوگوی هفته فرهنگی خواهد بود.

بصیرت با بیان اینکه پوستر هفته فرهنگی در قالب بنر نیز آماده خواهد شد، تصریح کرد:  بنرهای آماده شده به صورت روزشمار در مبادی وروی شهرستان اردستان نصب خواهد شد.

وی تاکید کرد: دو موضوع جامع برای هفته فرهنگی اردستان همچون موارد تاریخی و گردشگری پیش بینی شده که اگر به درستی بکارگیری شود می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خاطر نشان کرد: شهرستان اردستان با بیشترین آثار باستانی همچوون قنات دوطبقه که ثبت جهانی را یدک می کشد مهمترین موضوع گردشگری اردستان محسوب می شود.

بصیرت تصریح کرد: موضوع تبلیغات هفته فرهنگی  اردستان می تواند برای مردم داخل شهرستان و هم مردم عبوری جذابیت خاص خود در هفته فرهنگی را داشته باشد.

وی همچنین گفت: پوستر هفته فرهنگی اردستان باید گویای نماد و معرفی تاریخ شهرستان اردستان بوده و محلهای نصب آن هم از جانمایی مناسبی برخوردار باشد.

انتهای پیام / کد خبر26282

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار