سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
فرماندار اردستان:

نبود اشتغال یکی از مهمترین معضلات اردستان است

فرماندار اردستان گفت: نبود اشتغال یکی از مهمترین معضلات اردستان است که با توجه به طرحهایی که در حال پیگیری بوده در صورت محقق شدن آینده روشنی را برای اردستان رقم خواهد زد.

به گزارش صبح اردستان، پیش از ظهر امروز علیرضا غیور در جلسه شورای اداری در سالن شهدای اهل قلم اردستان اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای اردستان در حال حاضرفقط بنگاههای زود بازده می تواند جواب دهد.

وی افزود: استفاده از جذب سرمایه گذار واستفاده از این ظرفیت هم در شهرستان می تواند در دراز مدت به نتیجه ای خوب دست پیدا کند.

فرماندار اردستان گفت: با توجه به هدف گذاری و نیاز اردستان به تشکیل کارگروه اشتغال فعالیتهایی در این زمینه انجام شده که با دعوت از سرمایه گذار۱۸۰ طرح پیشنهادی ارائه شده که ۱۵۰ طرح آن در کارگروه به تصویب رسیده است.

غیور با بیان اینکه بطور کلی ۱۵ طرح بزرگ ایجاد شده و از حیث واگذاری زمین و همکاریهای اولیه مشکلی تا کنون نبوده، تصریح کرد: دستگاهها موضوع را مورد توجه قرار داده تا کارها روان تر انجام شود.

وی تاکید کرد: ۳۰ درصد از واگذاریها مربوط به زمین است که ادارات آن را انجام می دهند، لذا موردی که طرحها را با وقفه مواجه می کند و زمان بر بوده مواردی است که در سطح کلان صورت می گیرد.

فرماندار اردستان تصمیم مجمع نمایندگان استان در روند روان سازی موافقتها برای سرمایه گذاران را مهم دانست و افزود: در این رابطه باید تصمیماتی جدید اتخاذ شود.

غیور نبود اشتغال را یکی از مهمترین معضلات اردستان عنوان کرد و افزود: با توجه به طرحهایی که در حال پیگیری است در صورت محقق شدن اینده روشنی را برای اردستان رقم خواهد زد.

وی استفاده از فرصتهای شهرک صنعتی را برای شهرستان یکی از ظرفیتهایی دانست که با ایجاد کارگاههای زود بازده می توان در خصوص اشتغال گامهایی برداشت.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: مجتمع کارگاهی در چهار نقطه روستایی جانمایی شده است که با اجرایی کردن روند اداری می توانیم گامهایی برای توسعه روستایی برداریم.

غیور همچنین از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای طرحهای بازآفرینی شهری شهرداری خبر داد که باید بتوانند آن را جذب کنند.

انتهای پیام / کد خبر26406

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار