جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ مقاومت یک فرهنگ الهی است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مقاومت یک فرهنگ الهی است و جوانه های انقلاب هنوز در حال ایجاد است.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد پیش ازظهرامروز در دیدار با مردم در امامزاده یحیی(ع) زواره اظهار کرد: گسترش فرهنگ مقاومت برگرفته از انقلاب اسلامی بوده که موجب شکست داعش شده است.

وی افزود: نتایج مثبت مقاومت شکل گیری بسیج مردمی در کشورهای منطقه بر علیه داعش بوده  که خود برگرفته از انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ مقاومت یک فرهنگ الهی است و جوانه های انقلاب هنوز در حال ایجاد است.

حجت الاسلام طباطبائی نژاد با بیان اینکه مدافعان حرم انقلابی بوده و از ثمره های انقلاب هستند، تصریح کرد: باید از این فرهنگ انقلابی استفاده کرد و فرهنگ امام حسین(ع) در حال انتشار در جهان است.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تجزیه کردستان یکی از روش های فرعونیان زمان است تا موجب تضعیف کشورها شوند و اگر نبود حساسیت ایجاد شده توسط ایران  و فعال شدن دولت عراق این توطئه خنثی نمی شد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به طرح ریزی توطئه آشوب و جنگ داخلی در لبنان توسط عربستان تصریح کرد: این توطئه با یک سخنرانی سید حسن نصرالله مبنی بر  دزدیده شدن سعد حریری خنثی شد و افتضاحی برای عربستان سعودی شد که نخست وزیر یک کشور را دزدیده و بعد وادار به استعفا می کند.

وی در ادامه به اقدامات خوب صورت گرفته از ابتدای انقلاب در شهرها و روستاهای کشور و ایجاد زیرساختهای کامل اشاره کرد و افزود: بی مدیریتی موجب شده تا اشتغال به تناسب در همه مناطق ایجاد نشود و با وجود تمام زیرساختها عدم توسعه و مهاجرت را شاهد باشیم.

انتهای پیام / کد خبر26445

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار