جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

محرومیت زدایی و تولید اشتغال دو مقوله مهم در موضوع بسیج سازندگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: محرومیت زدایی و تولید اشتغال دو مقوله مهم در موضوع بسیج سازندگی است که به همین منظور ۱۲۰۰ نفر در اردوهای جهادی یک روزه، هفتگی و ۱۰ روزه فعالیت داشته اند.

به گزارش صبح اردستان، سرهنگ حسن فخرل در گفت و گویی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) براساس تفکرات دینی دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و در واقع بسبج یک معجزه است.

وی افزود: این لشکر بیست میلیونی هزینه ای را برای کشور در بر نداشته و توانسته به اتفاق نیروهای نظامی وقت از کشور دفاع کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: نگاه حضرت امام خمینی(ره) به بسیج نگاه اهل بیت بوده و به دور از نگرشهای سیاسی به بسیج نگاه می کردند.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه نگاه حضرت امام به بسیج برای یک مقطع یا زمان خاص نبوده، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با دید و اندیشه بلند بسیج را برای انقلاب ترسیم کردند.

وی تاکید کرد: هر گاه مسئولان نگاهشان به بسیج مثبت بود و از بسیج حمایت کردند  پیشرفتهای خوبی حاصل شده و مشکلات برطرف می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: تنها وسیله ای که توانستند کشورهای سوریه، عراق و لبنان را از وجود داعش پاک کنند الگو برداری از فرهنگ بسیجیان ایران بود.

سرهنگ فخرل تصریح کرد: همه باید علت اصلی تاسیس و تشکیل بسیج توسط حضرت امام خمینی(ره) را شناخته و نظر همه را به سمت بسیج جلب کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به اینکه قاطبه مردم در سازمان بسیج حضور دارند، افزود: اردستان همه بسیجی بوده و بسیج را دوست دارند و تبلور بسیج در زمان تشییع شهدای گمنام به چشم می خورد.

وی با اشاره به فعالیتهای خوب بسیج گفت: بسیجیان در حال حاضر در قالب حلقه های صالحین فعالیت داشته و در رزمایشها جوان بودن بسیج مشخص می شود.

سرهنگ فخرل همچنین تاکید کرد: بسیجیان اردستان همیشه و همه جا در کلیه صحنه ها حضوری پررنگ داشته و در هفته بسیج نیز گشت محله محور به منظور امنیت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به فعالیتهای بسیج سازندگی افزود: مبلغ۳۰ میلیارد ریال وام اشتغال به بانک معرفی شده که ۲۶۰ نفر اشتغالشان ایجاد شده است.

وی محرومیت زدایی و تولید اشتغال را دو مقوله مهم در موضوع بسیج سازندگی عنوان کرد که به همین منظور ۱۲۰۰ نفر در اردوهای جهادی یک روزه، هفتگی و ۱۰ روزه فعالیت داشته اند.

سرهنگ فخرل ضمن گرامیداشت هفته بسیج یادآوری کرد: همه بسیج را از خود بدانند چرا که ضامن امنیت کشور بوده، لذا بسیجی هم کسی است که از انقلاب و حفظ دستاوردهای ان دفاع کرده و مطیع ولایت فقیه باشد.

انتهای پیام / کد خبر26451

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار