سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
مدیر ستاد اقامه نمازاستان اصفهان گفت:

نسل جوان به نماز نیازمند است/ خطر جوانان را تهدید می کند

مدیر ستاد اقامه نمازاستان اصفهان گفت: نسل جوان به نماز نیازمند است و خطر آنها را تهدید می کند و اگر بی نمازی در جامعه ما رواج پیدا کند با توجه به تعبیر قرآن معاصی زیاد می شود.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: کلیه دستگاههای اجرایی استان اصفهان  که بالای ۱۵ نفر پرسنل دارند نماز جماعت را برگزار می کنند.

وی افزود: تعداد نماز جماعتی که در دستگاههای اجرایی انجام می شود بیش از ۷۰۰ مورد بوده و در صورتی که وجود روحانی در ادارات باشد این رقم بیشتر هم خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نمازاستان اصفهان گفت: با هماهنگی هایی کمه صورت گرفته در حال حاضر بیش از دو هزار و ۶۰۰ مورد نماز جماعت با حضور روحانی در مدارس انجام می شود.

حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه وضعیت نماز در میان نسل جوان در حقیقت خوب نیست و از پرسش و پاسخی که در بین دانش آموزان انجام شد این مورد مشخص شده باید برای  نسل جوان و نوجوان جامعه فکری بشود آن هم فکر جدی تا در خصوص نماز بیشتر اشنا بشوند.

وی تاکید کرد: با موضوعات پیش  آمده در خصوص فضای مجازی که در اختیار جوانان قرار دارد و موجب  تخریب عقاید دینی آنها به شدت می شود و طبق نظر کارشناسان استفاده از فضای مجازی در کشورهای خارجی۳۶ دقیقه در روز بوده در حالی که در ایران شش ساعت در روز است باید بیشتر مواظب جوانان بود.

مدیر ستاد اقامه نمازاستان اصفهان  همچنین اعلام کرد: ۴۵ میلیون نفر کاربر تلگرام در کشور ما فعالیت دارند که نیاز به فرهنگ سازی دارد.

حجت الاسلام رنجبرخاطرنشان کرد: نسل جوان به نماز نیازمند است و خطر آنها را تهدید می کند واگر بی نمازی در جامعه ما رواج پیدا کند با توجه به تعبیر قرآن معاصی زیاد می شود.

وی گفت: ستاد اقامه نماز ۷۵ درصد برنامه های خود را روی دانش آموزان و مهد کودکان تمرکز کرده تا بتواند با برنامه ریزی و برنامه های متنوع و اقناع کننده بتوانند آنها را با نماز آشنا کند.

انتهای پیام / کد خبر26474

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار