پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره محیط زیست اردستان:

دستگیری باند شکارچی غیر مجاز در اردستان

رئیس اداره محیط زیست اردستان گفت: ماموران حفاظت محیط زیست این شهرستان با تلاش شبانه روزی وعملیات های متعدد موفق به دستگیری یک باند حرفه ای ۱۰نفره شکارچی غیرمجاز در مناطق آزاد این شهرستان شدند.

به گزارش صبح اردستان، حسین شواخی در گفتگو با صبح اردستان اظهار کرد: با گشت و کنترل های شبانه روزی مأموران حفاظت محیط زیست یک باند حرفه ای شکارچی متخلف دستگیر شد.

وی افزود: ماموران حفاظت محیط زیست این شهرستان با تلاش شبانه روزی وعملیات های متعدد موفق به دستگیری یک باند حرفه ای ۱۰نفره شکارچی غیرمجاز در مناطق آزاد این شهرستان شدند.

رئیس اداره محیط زیست اردستان گفت: از شکارچیان متخلف دستگیر شده لاشه یک راس کل وحشی، دو قبضه اسلحه گلوله زنی ۲۷۰ و دو لول ، ۱۶ فشنگ کالیبر چهارپاره و کالیبر ۱۲، دستگاه بی سیم، ۷ دستگاه دوربین چشمی، دودستگاه فاصله سنج و تعداد زیادی فشنگ، کشف شده است.

شواخی با بیان اینکه این دستگیری درارتفاعات کوه بلالک در منطقه کویری خارو بوده است، تصریح کرد: حفاظت از عرصه‌های طبیعی و گونه‌های جانوری و حیات وحش به ویژه گونه‌های در حال انقراض و در خطر، مقابله با شکارچیان غیرمجاز و سودجو از جمله وظایف تیم‌های حفاظتی و همیاران حفاظت محیط زیست این شهرستان است.

وی تاکید کرد: اداره محیط زیست شهرستان اردستان با همکاری مراجع قضایی با متخلفان شکار غیرمجاز در منطقه برخورد شدید خواهد کرد که تقاضا داریم مردم از انجام شکار در این منطقه پرهیز کنند.

انتهای پیام / کد خبر26477

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار