شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

آزادمنشانه به طرح های استعمارگران نه بگوییم

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورگفت: طبق بیان مقام معظم رهبری باید روی پای خود بایستیم و آزادمنشانه به طرح های استعمار گران نه بگوییم.

به گزارش صبح اردستان،  آیت اله سید رضا تقوی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه اردستان اظهار کرد: پیغمبر مردم را به صداقت و راستی دعوت می کرد و کسی بود که در نوجوانی او را به پاکدامنی و امین میشناختند و شخصیت او مشخص اما یک سری جذب و یک عده هم دفع شدند.

وی افزود: استقلال روح باید داشته باشیم تا بتوانیم زیر بار ظلم  و استکبارنرفته و بتوانیم از تشر آمریکا نهراسیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورگفت: امروز هر چه داریم از شهدا است، لذا دلاوریهای شهدا را برای نسل جدید بیان کنید تا بدانند که ما در کجای کار بوده ایم و چه خونهایی داده ایم تا بتوانیم الان محکم و استوار در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

آیت اله تقوی با بیان اینکه جلودار همه ما مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری باید روی پای خود بایستیم و آزادمنشانه به طرح های استعمار گران نه بگوییم.

وی همچنین تاکید کرد: کشور ما از نظر امکانات خوب و استعدادها و افراد ارزشمندی دارد و می توانیم به نقطه های اوج برسیم هر چند مشکلاتی هم وجود دارد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورتصریح کرد: دشمن توانسته با برجام هسته ای را تعطیل کند و سپس دنبال موشکهای ما است و بدانید که اگر به خواسته آنها تن دادیم، دنبال موضوع بعدی خواهند رفت و دشمن همین را می خواهد.

آیت اله تقوی خاطرنشان کرد: سعی کنید از عاشورا درس آزادگی و مقاومت بگیرید و بدانید این فرهنگ عاشورا است که تا کنون زیر بار ذلت نرفته ایم و با تمام هزینه هایی که تا کنون پرداخت کرده ایم ثابت شده که ما می توانیم روی پای خود بایستیم.

انتهای پیام / کد خبر26687

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار