پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
کارشناس مسائل سیاسی:

کینه و دشمنی فتنه گران از ابتدای انقلاب وجود داشته است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کینه و دشمنی فتنه گران از ابتدای انقلاب وجود داشته که در این برهه از زمان آشکار شده است.

به گزارش صبح اردستان، مهدی مشتاقی به مناسبت دهه بصیرت در گفتگو با صبح، اردستان اظهار کرد: دهه بصیرت به این مناسبت نامگذاری شده که دشمنان خارجی و داخلی با تمام اعوان و انصار به منظور شکستن شجره طیبه اسلام که با دست مبارک امام راحل کاشته شد و با خون پاک هزاران شهید آبیاری شد را در سر می پروراندند.

وی افزود: کسانی که به میدان آمده بودند همچون انجمن پادشاهی تا سلطنت طلبها، بهائیت، صهیونیست ها، استعماران شرق و غرب، دشمنان خارجی و داخلی از سروش تا گوگوش در این فتنه تمام عیار حضور چشمگیر داشتند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه ۸۸ فتنه ای بود که تمام سیاست بازان دنیا در آن ناجوانمردانه ایستادند تا جایی که به مقدسات اسلام که مردم برای آنها از فرزندان رشید خود مایه گذاشته بودند همچون امام زمان و جد بزرگوارش اباعبدالله الحسین اهانت و هتاکی کردند.

مشتاقی با بیان اینکه فتنه کار دشواری است که تشخیص آن دشوارتر است، تصریح کرد: عده ای با ظاهر دوست و باطن دشمن فضای فتنه  را چنان غبارآلود کردند که حتی طلحه و زبیرهای انقلاب در تشخیص آن ناتوان بودند.

وی تاکید کرد: افرادی بودند که به جای دفاع از ولایت دست  به سوی اجانب دراز کردند و آنها کسانی بودند که از ابتدای  انقلاب مقابل امام صف آرایی می کردند و موفق نشدند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: کینه و دشمنی فتنه گران از ابتدای انقلاب وجود داشته که در این برهه از زمان آشکارشد.

مشتاقی تصریح کرد: فتنه ۸۸ طراحی ده ساله بود که با مشت محکم و کوبنده مردم روبرو شده و حماسه نهم دی بازگو کننده این حقیقت بود که برنامه ریزی مسئولان از کارآمدی خوب برخوردار نبوده یا ضعیف بوده است.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم و بصیرت به موقع آنان در صحنه های مختلف انقلاب که در پیشبرد نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران مؤثر واقع شده است، افزود: همه دشمنان بخصوص برخی مسئولان که چراغ سبز به دشمن نشان می دهند باید بدانند که در قضیه انتخابات و غیر انتخابات همه باید تسلیم رأی قانون باشند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنان شهید سید نوراله طباطبایی نماینده شهید اردستان گفت:  قانون اساسی ما که خون بهای شهدای ماست ما باید به آن تکیه کنیم نه فرد و حضرت امام راحل چه زیبا استراتژی بلند مدت نظام را تعیین کردند، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

مشتاقی یادآوری کرد: دشمنان از ابتدا برای شکستن و ضربه زدن انقلاب دست به هر کاری زدند ولی نتوانستند و این  ریشه در عقاید و باورهای مذهبی مردم ایران دارد.

انتهای پیام / کد خبر27168

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار