پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره گاز اردستان:

۹۰درصد از مرغداریهای اردستان گازرسانی شده است

رئیس اداره گاز اردستان گفت: پوشش ۹۰ درصدی گازرسانی به واحدهای مرغداری در سطح شهرستان تا کنون انجام شده و مابقی مرغداریها در سال آینده و با گاز کشی به روستاهای نزدیک آنها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گزارش صبح اردستان، علیرضا اعلامی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: تعداد کل مشترکان اداره گاز اردستان در حال حاضر ۲۴ هزار انشعاب است.

وی افزود: روستاهای محدودی در شهرستان اردستان وجود دارد که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و عمده دلیل آن فاصله آنها با خط گاز است.

رییس اداره گاز شهرستان اردستان گفت: هم اکنون ۱۵۵ روستا در شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و در سال ۸۷ به اولین روستا در شهرستان گازرسانی شده است

اعلامی با بیان اینکه بعد از گذشت ۹سال تعداد ۱۵۵روستای شهرستان گاز رسانی شده است، تصریح کرد: معادل ۹۶درصد از روستاهای واجد شرایط تا کنون از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: پوشش ۹۰ درصدی گازرسانی به واحدهای مرغداری در سطح شهرستان تا کنون انجام شده و مابقی مرغداریها در سال آینده و با گاز کشی به روستاهای نزدیک آنها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره گاز شهرستان اردستان مصرف گاز در شهرستان در طول شبانه روز را ۳۰۰هزار مترمکعب اعلام کرد که کارگاهها و بنگاههای تولیدی همچنان بیشترین مصرف گاز را به خود اختصاص داده اند.

اعلامی خاطرنشان کرد: به منظور رضایتمندی مردم و افزایش صرفه جویی در مصرف گاز این اداره طرح تکریم ارباب رجوع و تجلیل از مشترکان کم مصرف را در برنامه های خود دارد.

انتهای پیام / کد خبر27171

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار