جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مسئولان نگذارند مردم زیر بار سنگین گرانی کمرشان بشکند

امام جمعه اردستان گفت: مردم سرمایه های اصلی کشور هستند و مسئولان نگذارند مردم زیر بار سنگین گرانی کمرشان بشکند و همه قوا باید با همفکری چاره ای بیاندیشند.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار کرد: سخنان و نکته های حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را باید بر لوح دل نوشت.

وی افزود: مقام معظم رهبری هنوز خطر نفوذ دشمن را یادآوری و از عده ای که خود را انقلاب نما معرفی می کنند گله می کند که چرا زمینه ساز شادی دشمن را فراهم می کنند.

امام جمعه اردستان گفت: مقام معظم رهبری از کسانی سخن می گوید که به تعبیر امروز نمک را خورده و نمکدان را شکسته و از نردبان خون شهدا بالا رفته تا جایی که صدای رهبر را درآورده اند.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه بمباران رسانه ای دشمن در کشور مرتب در حال انجام است، تصریح کرد: عده ای نیز در داخل کشور همان کار دشمن را انجام داده و موجب دلسردی مردم به نظام و انقلاب می شوند.

خطیب جمعه اردستان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری که مرتب تاکید می شود اگر مسئولان آن را پیگیری کرده بودند نباید شاهد تذکرهای مجدد باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما برای کارگران و کارخانه های خارجی اشتغال ایجاد کرده ایم و با فروش اجناس قاچاق و بنجل که وارد کشور می شود اشتغال را از خود دور کرده ایم و کسانی که مسئول هستند باید پاسخگو باشند.

امام جمعه اردستان یادآوری کرد: سخنان مقام معظم رهبری منشأ آرامش دلها و اتحاد بوده و کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند آن را گوش کرده و در راه مستقیم ولایت قرار گیرند.

حجت الاسلام دهشیری مردم را سرمایه های اصلی کشور دانست و افزود: مسئولان نگذارند مردم زیر بار سنگین گرانی کمرشان بشکند و همه قوا باید با همفکری چاره ای بیاندیشند.

وی با اشاره به اینکه مردم هم موارد را متوجه می شوند، از مسئولان خواست شفاف سازی را در دستور کار قرار داده و همه موارد را بازگو کنند.

خطیب جمعه اردستان از رسانه ها خواست تا همه موارد را در کنار هم دیده و نسبت به بزرگ کردن ضعفها اقدام نکرده و خوبیها را با ضعفها باهم بیان کنند.

حجت الاسلام دهشیری ۹دی را روز بصیرت و میثاق امت و ولایت دانست و تصریح کرد: فتنه گران هشت ماه التهاب را بر کشور وارد کرده و شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کردند.

وی آمریکا، اسرائیل، انگلستان، پاریس نشینان و بهائیت را مسببان اصلی و پشت پرده فتنه دانست که موجب هتک حرمت به مقدسات همچون مسجد، قرآن و ولایت شد.

انتهای پیام / کد خبر27212

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار