جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

رسانه ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم بوده، لذا نسبت به انتقادهای سازنده و رساندن مشکلات مردم به مسئولان کوتاهی نکنند.

به گزارش صبح اردستان، فضل الله بصیرت پیش از ظهر امروزدر نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران اتفاقهای حوزه رسانه را در بین خود مرتفع کنند.

وی افزود: دستورالعملها و قوانین در خصوص رسانه را توجه کرده و نسبت به موارد اجرایی آن در خصوص کانالها و گروههای تلگرامی اجرایی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: تا کنون در بخش رسانه اردستان گزارشی منفی به این اداره واصل نشده است.

بصیرت با بیان اینکه خبرنگاران می توانند الگویی مناسب در جامعه باشند، تصریح کرد: فعالیتهای شما رسانه ها اگر همراه با الگوهای رفتاری خوب بود می تواند در جامعه اثرگذار باشد.

وی تاکید کرد: مواردی که از بار خبری مناسبی برخوردار نیست  سعی شود نسبت به رسانه ای کردن و انعکاس آن اقدام نکنید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با توصیه به خبرنگاران یادآوری کرد نسبت به اطلاعات روز حوزه رسانه و تقویت این بخش برای بالا بردن اطلاعات خود تلاش کنید.

بصیرت خاطرنشان کرد: رسانه ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم بوده، لذا نسبت به انتقادهای سازنده و رساندن مشکلات مردم به  مسئولان کوتاهی نکنند.

وی تاکید کرد: صداقت در رفتار خبرنگاران باید جزء مشخصه های رفتاریشان باشد، لذا برای بالا بردن اعتماد مردم نسبت به خود در کنار کار رسانه ای صادقانه با مردم رفتار کنند.

خبرنگاران در پایان این نشست نسبت به مشکلاتی که بر سر راه خبرنگاری وجود دارد مبادرت کرده و خواهان رسیدگی مسئولان به این قشر زحمت کش شدند.

انتهای پیام / کد خبر27251

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار