جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
معاون فرماندار اردستان:

رتبه برتر کمیسیون امور بانوان اردستان در استان

معاون فرماندار اردستان گفت: کمیسیون امور بانوان اردستان توانسته در سال ۹۵ و بین ۲۵ کمیسیون استان اصفهان رتبه برتر را کسب کند.

به گزارش صبح اردستان، محمد تقی کیانی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون بانوان ویژه دهه فجر در فرمانداری اظهار کرد: با توجه به تقارن دهه فاطمیه و دهه فجر،نقش تربیتی حضرت زهرا(س) باید برای بانوان بیشتر تبیین شود.

وی افزود: برنامه ترویج و گفتمان انقلاب اسلامی برای اولین بار با همکاری حوزه علمیه خواهران اردستان برای کودکان و نوجوان انجام خواهد شد.

معاون فرماندار اردستان گفت: کمیسیون امور بانوان اردستان توانسته در سال ۹۵ و بین ۲۵ کمیسیون استان اصفهان رتبه برتر را کسب کند.

کیانی با بیان اینکه برگزاری شب شعر خواهران ویژه دهه فجر در اردستان برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم پیش بینی شده بصورت مشاعره خواهد بود.

وی تاکید کرد: همایش زنان و نقش آنان در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی پیشنهاد می شود که در جلسات بعدی روی آن تصمیم گیری خواهد شد.

معاون فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: برنامه های متنوع دیگری ویژه دهه فجر برای بانوان پیش بینی شده که می توان به مسابقه معرفی کتاب در حوزه انقلاب اسلامی، مسابقات ورزشی، سخنرانی در خصوص انقلاب با رویکرد جذب جوانان و نوجوان انجام خواهد شد.

انتهای پیام / کد خبر27362

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار