پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

بهره برداری ازخانه ریاضی اردستان با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیون ریال

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: هدف از افتتاح و بهره برداری خانه ریاضیات، شناسایی دانش آموزان مستعد علوم پایه و تقویت بنیه علمی دانش آموزان در رشته ریاضیات است.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: هدف از  افتتاح خانه ریاضیات، شناسایی دانش آموزان مستعد علوم پایه و تقویت بنیه علمی دانش آموزان در رشته ریاضیات است.

وی افزود: خانه ریاضیات که در اردستان هم نیاز بوده با هدف شناسایی دانش آموزان مستعد علوم پایه  به صورت رسمی افتتاح شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان گفت: در روزهای آینده برای اولین بار آزمون هوش ریاضیات در شهرستان اردستان برگزار می شود.

شفیعی با بیان اینکه ریاضیات تنها به آموزش‌های مدارس خلاصه نمی‌شود، تصریح کرد: این علم می‌تواند با صنعت هم ارتباط داشته باشد و خانه ریاضیات مکانی برای فعالیت علاقمندان به این رشته باشد.

وی تاکید کرد: اهمیت و توجه به ایجاد مراکز علمی برای دستیابی به توسعه‌ کشور لازم است و خانه ریاضیات اردستان قصد دارد برنامه های علمی از سطح پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی برای تمام دانش اموزان را انجام دهد.

مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان تاکید کرد: شناسایی دانش آموزان نخبه برای فعالیت های ویژه، برگزاری کارگاه های آموزشی و ریاضیات و هم چنین تعامل با مراکز شهرهای اطراف از اهداف مهم این خانه ریاضی خواهد بود.

شفیعی خاطرنشان کرد: هم اکنون مکانی موقت در اداره آموزش و پرورش اردستان به خانه ریاضیات اختصاص داده شده که هزینه راه اندازی اولیه آن ۳۰میلیون ریال بوده است و حدود ۱۵ نفر از متخصصین رشته ریاضی اعلام آمادگی کرده اند که با خانه ریاضیات اردستان همکاری کنند.

انتهای پیام / کد خبر27382

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار