پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان:

همایش خادمین فاطمیون در اردستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه همایش هیئت های مذهبی با عنوان همایش خادمین فاطمیون در اردستان برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح اردستان، حجت الاسلام سید جواد حیدری عصر امروز در نشست خبری در اداره تبلیغات اسلامی اردستان اظهارکرد: اصحاب رسانه پیام آوران امینی هستند که در تدوین و نوآوری پیام، صادقانه عمل می کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه در واقع یک نوع رسالت پیغمبری را در عرصه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم ابلاغ می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: روز ۲۶ دیماه روز فرار کردن فردی است که در طول دوران حکومتش به جای اینکه به ملت کشورش خدمت کند سرسپرده کشورهای بیگانه بود و باید این روز را در تاریخ کشورمان گرامی بداریم.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه ملت غیور ما  به رهبری امام خمینی(ره) آگاهانه و با بصیرت بی نظیر راه خود را انتخاب کردند، تصریح کرد: از قیام۱۵ خرداد ۴۲ تا ۲۶ دی۵۷ مردم موجب شدند تا ظلم او پایدار نماند.

وی تاکید کرد: شهدای کشتی نفتکش ایرانی دریادلانی بودند که برای احیای اقتصاد کشورمان جان خود را فدا کردند و با توجه به عمق فاجعه این روز را گرامی می داریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی دهه فجر و تقارن آن با دهه فاطمیه کمیته مساجد و تشکلهای دینی و قرآن توسط اداره تبلیغات اسلامی و حضور اعضاء یه جلسه را تا کنون برگزار کرده است.

حجت الاسلام حیدری همچنین با اشاره به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه افزود: همایش هیئت های مذهبی با عنوان همایش خادمین فاطمیون در اردستان برگزار خواهد شد.

وی از جمله برنامه های شاخص دهه فجر را برگزاری برنامه های متنوعی همچون گروههای تواشیع، محفل انس با قرآن، خاطره گویی با حضور روحانیت و تجلیل از پیش کسوتان در پنج مسجد شهر اردستان اعلام کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان همچنین اعلام کرد: در خصوص آسیب شناسی محرم جلساتی را توسط هیئات مذهبی با هیئت های مذهبی در سطح شهرستان برگزار کرده ایم.

اردستان ۱۷۰ هیئت مذهبی دارد که تا کنون ۱۰۰ مورد ان مجوز دریافت کرده اند.

انتهای پیام / کد خبر27481

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار