جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کمک ۳۲۰ میلیون ریالی مردم به مدارس شهرستان اردستان

مدیر آموزش و پرورش منطقه اردستان گفت: مردم از ابتدای سال تحصیلی تاکنون بیش از ۳۲۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به مدارس منطقه اردستان کمک کردند.

fasliamoozeshparvaresh920925

به گزارش پایگاه خبری شهرستان اردستان “نگین کویر” به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران “ایسنا” ، منصور زندآور در مراسم گردهمایی فصلی مدیران مدارس منطقه اردستان، خواستار اولویت بندی و ساماندهی در انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره شد و اظهار کرد: در انجام وظایف و امور باید یک تقسیم کار و مشورت وجود داشته باشد تا آن کار به نحو احسن به پایان برسد.

وی با بیان اینکه واگذاری مسئولیت باعث پرورش استعدادها می‌شود و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: تفویض اختیار باید صورت گیرد، اما قدرت را نباید به دیگران واگذار کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه اردستان با اشاره به اینکه معلمان و مدیران باید به پاسخ دهی سوالات دانش آموزان ملزم باشند و محیط کار را چالشی نموده تا شاهد رشد بیشتر دانش آموزان باشیم، خاطرنشان کرد: معلمان و مدیران مشکلات را شناسایی و ارزیابی نموده و در جهت رفع آنها حرکت کنند.

زندآور با بیان اینکه آینده کشور نیاز به ساختن، دیدن و انتخاب دارد، تاکید کرد: بیش از۳۲۰ میلیون ریال توسط مردم به صورت نقدی و غیرنقدی از ابتدای سال تاکنون به مدارس کمک شده است.

 

ضمنا گزارش تصویری این مراسم را می توانید در سایت مدیریت آموزش و پرورش اردستان مشاهده نمایید.

انتهای پیام / کد خبر2749

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار