جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
مدیرآموزش و پرورش اردستان:

همایش قرآنی کلام وحی در اردستان برگزار خواهد شد

مدیرآموزش و پرورش اردستان، گفت: با وجود پتانسیل و ظرفیتی که در فراگیران قرآنی نورالهدی اردستان وجود دارد می توان در آینده ای نزدیک نسبت به برگزاری همایش قرآنی کلام وحی اقدام کرد.

به گزارش صبح اردستان، عیسی شفیعی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: دارالقرآن نورالهدی آموزش و پرورش اردستان در سال ۹۶ مجوز گرفته، اما مکانی برای فعالیت نداشتند.

وی تاکید کرد: با پیگیریهای انجام شده و شناسای یکی از مدارس و بازسازی ۱۵۰ میلیون ریال در سال گذشته  به منظور دارالقرآن نورالهدی مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: دارالقرآن نورالهدی نیاز شهر اردستان بوده و با مدیران توانمند و با داشتن سرمایه خوب دانش آموزی در اختیار موارد روخوانی، تجوید و حفظ قرآن، گامهای مهمی را در خصوص نماز، عترت و گسترش آن برداشته اند.

شفیعی با بیان اینکه حدود ۷۵ دانش آموز مستقیم از دارالقرآن نورالهدی اردستان روزانه استفاده می کنند، تصریح کرد: دارالقرآن نورالهدی بصورت سیار با برگزاری جنگ های قرآنی و ختم قرآنی در مدارس برنامه های خود را انجام می دهد.

وی تاکید کرد: با وجود پتانسیل و ظرفیتی که در فراگیران قرآنی  نورالهدی اردستان وجود دارد می توان در آینده ای نزدیک نسبت به برگزاری همایش قرآنی کلام وحی اقدام کرد.

انتهای پیام / کد خبر27561

مطالب مرتبط

جستجو

نظرسنجی

در حال حاضر نظرسنجی نداریم.

آخرین اخبار